پیام گرامیداشت فرماندار ویژه آبادان به مناسبت آغاز هفته دولت

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۰۹:۰۰:۵۵
کد خبر: ۱۰۴۷۹۳۶
پیام گرامیداشت فرماندار ویژه آبادان به مناسبت آغاز هفته دولت
سید زین العابدین موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان در آستانه دوم شهریور و آغاز هفته ی دولت، با گرامیداشت یاد و خاطره ی شهیدان رجایی و باهنر از آنها به عنوان نماد ساده زیستی و خدمت صادقانه نام برد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید زین العابدین موسوی در پیامی به مناسبت آغاز هفته دولت با تاکید بر اینکه راه خدمت بی منت همیشه برای خادمان مردم باز است، نوشت: مردم ایران ولی نعمت تمام دولت‌های جمهوری اسلامی هستند. بر همه ی ما واجب است در راستای خدمت به ول نعمتان خود شبانه روز پای کار باشیم.

او افزود: مظلومیت شهید رجایی و شهید باهنر بر هیچ انسان آزادی خواهی پوشیده نیست. آنان در عنفوان جوانیِ انقلاب اسلامی و در آغاز راه مهم سیطره ی حکومت علوی بر جامعه با خون خود نهال نورسیده ی انقلاب را آبیاری کردند.

فرماندار ویژه آبادان در این پیام از احساس مسوولیت به عنوان یکی از فاکتورهای مهم هر مدیری در نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و ادامه داد: دولت‌ها می آیند و می روند. فقط صاحبان انقلاب و نظام که همان مردم هستند باقی می مانند. همه ی ما باید عملکرد خود را به سمت مطلوبیت خدمت به جامعه و بالا بردن حس مسوولیت پذیری سوق دهیم تا یاد نیک از خود باقی بگذاریم.

نماینده عالی دولت در آبادان در پایان تاکید کرد: قبول داریم که کاستی و نواقص زیادی در مسیر خدمت رسانی ما وجود دارد. اما تمام تلاشمان را در این ایام سخت اقتصادی و تحریم که با کارزار مبارزه با کرونا مصادف شده است را به کار خواهیم برد تا رضایت شهروندان عزیزمان را کسب کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز