بخشنامه لازم الاجرای استاندار خوزستان به مدیران اجرایی استان ابلاغ شد

۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۱۰:۴۲:۰۳
کد خبر: ۱۰۴۹۳۰۳
بخشنامه لازم الاجرای استاندار خوزستان  به مدیران اجرایی استان ابلاغ شد
استاندار خوزستان طی بخشنامه ای مدیران کل دستگاه های اجرایی استان، فرمانداران، شهرداران، روسای سازمان ها و دانشگاه ها را موظف به دیدار چهره به چهره با مردم نمود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی در بخشنامه ایی همه مدیران دستگاه های اجرایی استان را موظف به دیدار چهر به چهره با مردم نمود.

در این بخشنامه آمده است: در راستای اجرای تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد(موضوع مصوبه شورای عالی اداری) و ماده ۲۳ منشور حقوق شهروندی، همه مدیران موظف به برگزاری دیدار چهره به چهره به منظور ارتباط نزدیک با مردم، آگاهی از مشکلات ایشان و اهتمام در رفع آن با ارج نهادن به حقوق شهروندی همراه با تکریم ارباب رجوع و حفظ کرامت انسانی در دستگاه های تحت مدیریت می باشند.

استاندار خوزستان در این بخشنامه تاکید کرده است: مسوولین کلیه دستگاه های اجرایی موظفند شخصا یک روز در هفته از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ را به عنوان روز دیدار چهره به چهره در محل دفتر خود، ملاقات مردمی داشته باشند. بدیهی است شرکت و پاسخگویی و یا سخنرانی در مراسم ها، مناسبت ها، بازدید های عمومی و پاسخگویی موردی روزمره به منزله ملاقات عمومی مردمی این بخشنامه نخواهد بود و از ارایه آمار و مشخصات متقاضیان در دیدارهای روزانه مسوول دستگاه به عنوان ملاقات عمومی خودداری شود.

شریعتی در این بخشنامه تاکید کرده است: کلیه دستگاه های اجرایی موظفند گزارش مربوط به دیدارهای چهره به چهره خود با مردم را با ذکر مشخصات فردی ارباب رجوع در پایان هر فصل به دفتر مدیریت مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی گزارش نمایند.

نماینده عالی دولت در خوزستان در این بخشنامه بیان کرده است: به استناد مواد ۲۰ و۲۲ منشور حقوق شهروندی، کلیه دستگاه های اجرایی موظفند ضمن بررسی سریع موضوعات مطروحه از سوی شهروندان، نتیجه نهایی به نحو مقتضی از طریق پیامک، نامه یا تماس تلفنی به اطلاع متقاضیان رسانده شود.

در ادامه این بخشنامه ذکر شده است: مرکز سامد استانداری و مدیران کل دستگاه های اجرایی تاریخ حضور مدیران در سامد و دیدار چهره به چهره خود را از طریق صدا و سیما نشریات و جراید محلی، کانال پیام رسان و فضای مجازی با همکاری و هماهنگی اداره کل روابط عمومی و روابط بین الملل به منظور نظارت بر ارتباط دو سویه مردم و مسوولین گزارش نمایند.

لازم به ذکر است در پایان این بخشنامه حضور کلیه مدیران دستگاه های اجرایی با دعوت دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امورحقوقی برای پاسخگویی بر خط در مرکز سامد استانداری(سامانه ۱۱۱) در زمان مشخص و ساعات مشخص مورد تاکید قرار گرفته است.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز