معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد:

جهش منطقه آزاد اروند از واردات به تولید لوازم التحریر/راه اندازی واحد تولیدی تملک شده بانک پس از ۱۰ سال

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۲۰:۴۶:۲۵
کد خبر: ۱۰۵۲۹۲۶
جهش منطقه آزاد اروند از واردات به تولید لوازم التحریر/راه اندازی واحد تولیدی تملک شده بانک پس از ۱۰ سال
معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به راکد بودن و تملک یک واحد تولید توسط بانک، گفت: با بهره برداری از واحد تولید نوشت افزار شرکت"پیام آور سریرکارن اروند" nv شهرک صنعتی آبادان، منطقه آزاد اروند از وارد کننده لوازم التحریر به تولید کننده، تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید علی موسوی امروز چهارشنبه در آیین بهره برداری از یازدهمین پروژه اقتصادی“جهش تولید در سرزمین فتح” میزان سرمایه‌گذاری در این واحد را ۲۰۰ میلیارد ریال برشمرد و اظهار کرد: این مجتمع پس از ۱۰ سال از تملک بانک صادرات خارج شد و با جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی امروز به بهره برداری رسید.

او گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۰ راهبرد در سال جهش تولید برای سازمان منطقه آزاد اروند تعریف شده و امروز با افتتاح این واحد تولیدی دو راهبرد اجرایی و عملیاتی شد.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند دیگر راهبرد ایجاد شده با افتتاح این پروژه را مدیریت واردات بیان کرد و افزود: در سال گذشته حدود ۱۰۰ میلیون دلار نوشت‌افزار وارد کشور شد ولی امروز با جذب این سرمایه‌گذار بخش خصوصی که یکی از بزرگترین واردکنندگان این بخش بود، خود به یک تولیدکننده تبدیل شده و امید است در آینده نزدیک صادرات کالا از این واحد صنعتی انجام شود.

موسوی یک از مزایای مهم راه اندازی این واحد تولیدی را جلوگیری از خروج ارز برشمرد و اضافه کرد: این واحد تولیدی با رسیدن به مرحله صادرات علاوه بر ایجاد فرصت اشتغال در این منطقه، موجب ورود ارز به کشور خواهد شد.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در پایان از معرفی سرمایه‌گذار این واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال از محل فنی اعتباری استان به منظور توسعه تولید خبر داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز