با حضور استاندار خوزستان؛

دو طرح ورزشی و درمانی در حسینیه اندیمشک به بهره برداری رسید

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۲:۰۰:۵۴
کد خبر: ۱۰۵۷۲۱۵
دو طرح ورزشی و درمانی در حسینیه اندیمشک به بهره برداری رسید
استاندار خوزستان از افتتاح دو طرح ورزشی و درمانی در اندیمشک خبر داد و گفت: در تلاشیم با فراهم کردن زیرساخت ها شرایط را به سمت عدالت امکاناتی پیش ببریم.

به گزارش خبرنگار برنا از اندیمشک، غلامرضا شریعتی شامگاه جمعه، در حاشیه افتتاح دو پروژه ورزشی و درمانی در بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک اظهار کرد: تلاش برای توسعه زیرساخت های خوزستان مضاعف شده و با اقدامات جهادی طرح های خوبی تحقق یافته است.

او با اشاره به بهره برداری از دو پروژه ورزشی و درمانی، گفت: پروژه اول سالن ورزشی شهر حسینیه بوده که با اختصاص اعتبار از سوی وزارت نفت و سازمان نوسازی مدارس به بهره‌برداری رسیده است

استاندار خوزستان افزود: این سالن با مساحتی بالغ بر یک هزار و ۷۰ متر و یک هزار متر محوطه سازی احداث شده است.

نماینده عالی دولت در خوزستان با اشاره به اینکه این مجموعه برای استفاده بانوان و دختران دانش آموز در نظر گرفته شده، بیان کرد: اعتبار این پروژه بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال بوده و با بهره برداری از این سالن استانداردهای ورزشی و آموزشی شهر حسینیه بالا خواهد رفت.

او افزود: پروژه دوم نیز مرکز جامع سلامت در روستای مازو که آخرین نقطه خوزستان به لرستان است، بود.

استاندار خوزستان با بیان اینکه این مرکز که به صورت شبانه روزی و با حضور پزشک مقیم خدمات رسانی خواهد نمود، اضافه کرد: این طرح با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیون ریال احداث شده است.

شریعتی در پایان افزود: ما در تلاشیم تا با فراهم کردن زیرساخت های لازم شرایط را به سمت عدالت در توزیع امکانات پیش ببریم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز