از ابتدای سال تا کنون؛

جسد ۹ فرد غرق شده در رودخانه کارون کشف شد/ نجات ۷ نفر تا کنون در مقطع کارون اهواز

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ - ۱۵:۲۸:۳۲
کد خبر: ۱۰۵۸۴۸۸
جسد ۹ فرد غرق شده در رودخانه کارون کشف شد/ نجات ۷ نفر تا کنون در مقطع کارون اهواز
رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: از ابتدای سال تا کنون، ۹ جسد از افراد غرق شده در رودخانه کارون در مقطع اهواز کشف شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ابراهیم قنبری امروز ضمن اعلام این خبر آماری اظهار کرد: ایستگاه امداد و نجات آبی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز که در حاشیه شرقی رودخانه کارون واقع شده است، یکی از مجهزترین و پرکارترین ایستگاه‌های غواصی آتش‌نشانی جنوب غرب کشور به حساب می‌آید.

او گفت: این پایگاه غواصی آتش‌نشانی با توجه به شرایط جغرافیایی شهر اهواز و جاری بودن رودخانه کارون در این شهر، شرایط ویژه‌ای را برای آتش‌نشانان غواص ایجاد کرده است.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: کارون که به بزرگ‌ترین رودخانه کشور شهرت دارد و شهر اهواز را با جمعیتی بالغ‌ بر یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر به دو نیمه شرقی و غربی تقسیم می‌کند، به خاطر داشتن حاشیه"ساحلی" پتانسیل حوادث آبی بیشتری را نیز دارد.

قنبری بیان کرد: غواصی در بین مشاغل یکی از پر استرس‌ترین شغل‌ها به حساب می‌آید در این بین غواصی برای نجات جان انسان‌ها و یا بیرون آوردن اجساد از رودخانه از استرس بسیار بالاتری برخوردار است.

قنبری اضافه کرد: نیروهای ایستگاه امداد و نجات آبی سازمان آتش‌نشانی اهواز با خدمات ۲۴ ساعته در این ایستگاه تا کنون شهروندان زیادی را در حاشیه کارون از کام مرگ نجات داده‌اند.

رییس سازمان آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اعلام این خبر که از ابتدای سال تا تاریخ ۱۷ شهریور ماه، ۹ جسد از رودخانه کارون در مقطع اهواز کشف شده است، بیان کرد: این آمار برای نجات‌یافتگان رودخانه کارون در مقطع اهواز و کانال‌های حاشیه شهر در سال گذشته ۳۲ نفر و در سال ۹۹ تا کنون هفت نفر بوده است.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز