با حضور استاندار خوزستان؛

بهره برداری از ۵ پروژه خدماتی درمانی و ورزشی در اندیمشک/کلنگ یک مدرسه خیر ساز به زمین زده شد

۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۴:۵۱:۴۵
کد خبر: ۱۰۶۳۷۵۰
بهره برداری از ۵ پروژه خدماتی درمانی و ورزشی در اندیمشک/کلنگ یک مدرسه خیر ساز به زمین زده شد
با حضور استاندار خوزستان و مسوولان شهری و استانی، ۵ طرح عمرانی خدماتی شامگاه پنجشنبه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان اندیمشک به بهره برداری رسید و یک طرح احداث یک مدرسه خیر ساز، کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در آیین بهره‌برداری از طرح های عمرانی و خدماتی شهرستان اندیمشک اظهار کرد: برای تسریع در روند طرح های عمرانی در سطح استان تلاش می شود و طرح هایی که امروز به بهره برداری رسید گامی برای خدمات رسانی بهتر به مردم شهرستان اندیمشک به شمار می آید.

او گفت: "مرکز جامع سلامت" چم گُلک نیاز این شهر بود که با افتتاح آن خدمات دهی به ساکنان بهتر خواهد شد.

استاندار خوزستان در پایان افزود: طی یک سال و نیم گذشته یکهزار میلیارد ریال هزینه برای پوشش گازرسانی به مناطق مختلف شهرستان صرف شده است و اکثر مناطق اندیمشک به جز تعدادی روستا با کمتر از ۱۰ خانوار در مناطق صعب العبور، مابقی مناطق روستایی و شهری اندیمشک از نعمت گاز برخوردار شده اند.

لازم به ذکر است که در این مراسم مرکز جامع سلامت شهر چم گلک با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال افتتاح شد. همچنین طرح گازرسانی به روستای بالارود با اعتبار ۱۲۵ میلیارد ریال، گازرسانی به نیروگاه ۵۰ مگاواتی با اعتبار ۲۱ میلیارد ریال و گازرسانی به نقاط پراکنده شهرستان با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال بهره برداری شدند.

بهره برداری از سالن ورزشی شهرک مدنی با اعتبار ۴۳ میلیارد ریال و آغاز عملیات اجرایی احداث مدرسه خیرساز کوی شهدا با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال از دیگر برنامه های سفر استاندار خوزستان به اندیمشک بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز