با حضور استاندار خوزستان؛

فاز دوم پروژه آبرسانی به روستاهای حاشیه دز به بهره برداری رسید

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۰:۰۷:۳۸
کد خبر: ۱۰۶۴۶۴۲
فاز دوم پروژه آبرسانی به روستاهای حاشیه دز به بهره برداری رسید
استاندار خوزستان گفت: با بهره برداری از فاز دوم پروژه آبرسانی به روستاهای حاشیه دز، ۶ روستا با حدود چهار هزار نفر جمعیت از آب شرب پایدار بهره مند شدند

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی در آیین بهره برداری از فاز دوم پروژه آبرسانی به روستا های حاشیه دز اظهار کرد: طبق وعده ای که به مردم اهواز داده بودیم پس از غیزانیه، فاز دوم پروژه آبرسانی روستاهای حاشیه دز امروز به بهره برداری رسید.

او گفت: پس از به ثمر نشستن فاز اول آبرسانی به روستاهای حاشیه دز، امروز با بهره برداری از فاز دوم این پروژه ۶ روستا با حدود چهار هزار نفر جمعیت از آب شرب پایدار بهره مند شدند که در افق این طرح پیشبینی پوشش جمعیتی بالغ بر ۶ هزار و ۷۰۰ نفر شده است.

استاندار خوزستان افزود: البته شبکه داخلی دو روستا دارای مشکلاتی است که دستور اصلاح و رفع سریع این مشکل صادر شده است.

نماینده عالی دولت در خوزستان بیان کرد: سه۳ سال پیش پس از بازدید و بررسی های انجام شده از مسیر قلعه سحر بازسازی کل سیستم تصفیه خانه و خط لوله این منطقه را در دستور کار قرار دادیم.

استاندار خوزستان در پایان اضافه کرد: به امید خدا و با پشتکار، شهرستان به شهرستان پیش می رویم و مسیر سازندگی استان و روستاهای زیادی از اهواز اعم از قلعه سحر و دُب حَردان را که با مشکلاتی مواجه و نادیده گرفته شده بودند را با کار جهادی آبفا، فرمانداری ها و بخشداری ها ادامه می دهیم که تا دو ماه آینده بتوانیم آبدار شدن سراسری اهواز را جشن بگیریم.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز