امروز در اهواز اتفاق افتاد:

جوان بیمار روحی خانه را بر روی خود و مادرش به آتش کشید+ببینید

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۲:۰۴:۲۶
کد خبر: ۱۰۶۹۴۵۸
جوان بیمار روحی خانه را بر روی خود و مادرش به آتش کشید+ببینید
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مهار آتش سوزی منزل مسکونی ویلایی در منطقه کیان آباد ۱۸ متری هفتم و نجات مرد بیمار روحی و روانی ۳۰ ساله و مادرش توسط آتش نشانان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ابراهیم قنبری ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۰۸:۰۶ صبح دقیقه امروز پانزدهم مهر ماه طی تماس تلفنی شهروندی آتش سوزی منزل مسکونی اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه این حادثه در منطقه کیان آباد ۱۸ متری هفتم اتفاق افتاده بود، گفت: یکی از ساکنان منزل مسکونی که یک مرد ۳۰ ساله و دارای سابقه بیماری روحی و روانی بود پس از آتش زدن اثاثیه منزل، در ورودی ساختمان را بر روی خود و مادرش قفل کرد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: اکیپ اطفا حریق  و امداد و نجات سازمان آتش نشانی سریعا در محل حاضر شدند و با استفاده از ابزار تخصصی درب ورودی ساختمان را باز و عملیات اطفا حریق را آغاز کردند.

قنبری بیان کرد: همچنین گروه نجات آتش نشانان در عملیات جستجو در ساختمان مسکونی مرد ۳۰ ساله را که به علت سابقه بیماری روانی در برابر خروج از میان دود و شعله های آتش در مقابل آتش نشانان مقاومت می کرد به همراه مادرش از ساختمان خارج کردند و او را به مامورین ۱۱۰ و امدادگران اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

 رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان اضافه کرد: آتش نشانان پس از عملیات اطفا حریق و ایمن سازی محل حادثه در ساعت۰۹:۲۲ دقیقه به ایستگاه بازگشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز