عصر امروز به امضا رسید؛

احداث بیمارستان ۲۱ تختخوابی شهرستان حمیدیه توسط خیر بیمارستان ساز

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۲۱:۴۴:۳۱
کد خبر: ۱۰۸۲۸۵۰
احداث بیمارستان ۲۱ تختخوابی شهرستان حمیدیه توسط خیر بیمارستان ساز
فرماندار شهرستان حمیدیه از امضای تفاهمنامه احداث بیمارستان محلی ۲۱ تختخوابی خیر ساز شهرستان حمیدیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، شاهین هاشمی عصر امروز در حاشیه این جلسه اظهار کرد: این خانواده خیر، زمین به وسعت یک هزار متر مربع و هزینه احداث بیمارستان فوق الذکر که شامل بخش حاد و تحت حاد، درمانگاه عمومی و تخصصی، رادیولوژی، آزمایشگاه و اورژانس است، را تقبل کردند.

او گفت: در این جلسه مقرر شد تا احداث این بیمارستان محلی، مرکز درمانی شبانه روزی حمیدیه به عنوان بیمارستان محلی موقت تجهیز و کادر درمانی آن به منظور خدمت رسانی به مردم تامین شود.

فرماندار حمیدیه افزود: تجهیز و تامین نیروی انسانی این بیمارستان نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز صورت خواهد گرفت تا به یاری خدا مردم شریف این منطقه صاحب یک بیمارستان مجهز شوند.

نماینده عالی دولت در شهرستان حمیدیه افزود: همچنین سه هکتار زمین برای احداث بیمارستان دولتی ۶۴ تخت خوابی در نظر گرفت شده که درصورت تامین اعتبار مراحل ساخت آن نیز آغاز می شود.

لازم به ذکر ایست که این نشست با حضور دکتر ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور و دکتر صدرالسادات به نمایندگی از ورثه مرحوم صدرالسادات در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به امضا رسید.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز