استاندار خوزستان بیان کرد:

افزایش دانشجو معلم های دانشگاه فرهنگیان استان از ۳۰۰ نفر در سال ۹۵ به ۶ هزار نفر

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۰۱:۰۱:۵۷
کد خبر: ۱۰۸۳۲۷۳
افزایش دانشجو معلم های دانشگاه فرهنگیان استان از ۳۰۰ نفر در سال ۹۵ به ۶ هزار نفر
استاندار خوزستان گفت: تعداد دانشجو معلم های دانشگاه فرهنگیان دراستان از ۳۰۰ نفر در سال ۹۵ به حدود ۶ هزار نفر افزایش پیدا کرده است که امید است این رقم تا سه سال آینده به 10 هزار نفر برسد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از مرکز پردیس رسول اکرم(ص) دانشگاه فرهنگیان استان اظهار کرد: یکی از زیرساخت‌های توسعه هر جامعه‌ای آموزش و پرورش است و این بخش نقش اساسی در توسعه پایدار هر کشوری دارد.

او گفت: برای توسعه آموزش و پرورش و به روز بودن و خدمات استاندارد آن نیاز به زیرساخت هایی است که یکی از این زیرساخت های اساسی تامین معلمان کار آزموده، تحصیل کرده و دارای ویژگی های جامع است.

استاندار خوزستان افزود: برای تحقق این امر در کشور، دانشگاه فرهنگیان شهید رجایی پیش بینی شده است که به صورت تخصصی معلم تربیت می‌کند و نیازهایی که یک فرد لازم است کسب کند تا شایستگی معلم بودن که شغل انبیاست را پیدا نماید چه از لحاظ آموزشی چه از لحاظ روش تدریس و چه از لحاظ تربیتی و پرورشی فراهم می کند.

نماینده عالی دولت در استان بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان در خوزستان در طول سال های اخیر با لطف پروردگار و همت مسوولان و مدیران و کارشناسان آن توانسته است قله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری طی نماید و تعداد دانشجو معلم های این دانشگاه از ۳۰۰ نفر در سال ۹۵ به حدود ۶ هزار نفر افزایش پیدا کند که امید است این رقم تا سه سال آینده به ۱۰ هزار نفر برسد.

او اضافه کرد: یکی از کمبود های توسعه استان برای آینده تامین معلم است که با فعالیت این دانشگاه آن را رفع خواهیم کرد و ما بنا بر وظیفه ای که داریم امروز هم خدمت آنها در پردیس رسول اکرم(ص) رسیدیم و مشکلات و نقایص این مرکز را از نزدیک بازدید کردیم.

شریعتی گفت: از کمبودها و مشکلات این مرکز مواردی همچون برق، فضای سبز، آشپزخانه و فاضلاب است که در راستای  کاهش این مسایل تصمیماتی گرفته شد.

نماینده عالی دولت در خوزستان بیان کرد: فرماندار کارون نیز پیشتر در این مرکز حضور یافته بود و کمک هایی کرده بود و ما نیز در حد امکان کمک می‌کنیم که این مشکلات زیرساختی حل شود.

استاندار خوزستان افزود: امیدواریم فضایی بهتر و شرایط مناسب‌تری برای این عزیزان فراهم شود که بتوانند در یک فضای استاندارد تحصیل کنند و روش‌های تربیتی را مطابق آموزه های دینی و ملی فرا گیرند و انشاالله دانش‌آموزانی در تراز جمهوری اسلامی ایران تربیت کنند و آینده کشور را بسازند و پله های پیشرفت و توسعه استان را در آینده فراهم نمایند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز