فرمانده انتظامی استان خوزستان خبر داد:

انهدام باند حرفه ایی سارقان منزل در اهواز/بازسازی ۴۱ فقره سرقت با حضور مالباختگان+ببینید

۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۲۰:۴۱:۲۷
کد خبر: ۱۰۹۰۴۲۸
انهدام باند حرفه ایی سارقان منزل در اهواز/بازسازی ۴۱ فقره سرقت با حضور مالباختگان+ببینید
فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام اعضای باند سارقان منزل توسط پلیس آگاهی استان در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز به نقل از پلیس، سردار "سید محمد صالحی" عصر امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به وقوع سرقت از منازل توسط سرنشینان خودروهای پراید، پژو اس ال ایکس و تندر ال ۹۰ در سطح شهرستان اهواز، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت آگاهی استان قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه ماموران پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی، باند سه نفره سارقان را شناسایی کردند، گفت: پس از هماهنگی قضایی، طی عملیاتی منسجم، هر سه متهم در مخفیگاه‌شان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان افزود: در این عملیات یک دستگاه خودروی ال ۹۰ مورد استفاده در سرقت‌ها با پلاک مسروقه توقیف که در بازرسی از آن آلات و ادوات جرم از قبیل شوکر برقی، اسپری فلفلی، پنج جفت دستکش و... کشف شد.

صالحی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان، اموال مسروقه شامل، مقادیری طلاجات، چهار دستگاه تلویزیون بزرگ LED، سه دستگاه لپ تاپ، یک دستگاه PS4، یک عدد دوربین دو چشمی شکاری، دو دستگاه دوربین عکاسی، دو دستگاه گوشی به همراه ۹ کارتن تلفن همراه، انواع بدلیجات، ۱۶ عدد ساعت مچی، ۴۴ حلقه انواع انگشتر، یک صد فشنگ جنگی و یک صد فشنگ پلاستیکی سلاح کلت کمری کشف شد.

مقام عالی انتظامی استان خوزستان در پایان با بیان اینکه اعضای باند مزبور دارای سوابق متعدد کیفری هستند، اضافه کرد: در تحقیقات به عمل آمده تا کنون ۴۱ فقره از محل‌های سرقت با حضور مالباختگان بازسازی و یکی از صحنه‌های سرقت که طی آن سارقان اقدام به ضرب و جرح مالک منزل کرده و کلیپ آن در فضای مجازی منتشر شده بود را شناسایی و به صورت مصور و مکتوب مستندسازی کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز