سرمربی تیم فوتبال استقلال بیان کرد:

باخت مان در زمان خوبی اتفاق افتاد/مسوولیت شکست را می پذیرم

۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۱:۴۰
کد خبر: ۱۰۹۰۷۳۷
باخت مان در زمان خوبی اتفاق افتاد/مسوولیت شکست را می پذیرم
سرمربی تیم استقلال تهران گفت: بازیکنانم بازی خوبی ارایه دادند و تلاش کردند پیروز میدان باشند و مسوولیت باخت متوجه من است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، محمود فکری در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار تیمش با فولاد خوزستان اظهار کرد: از بازیکنانم تشکر می کنم و به همه آن ها خسته نباشید می گویم چرا که با تمام توان رقابت کردند.

او گفت: بابت باخت تیم از همه هواداران عذر خواهی می کنم و به عنوان مسوول فنی تیم مسوولیت باخت را بر گردن می گیرم.

سرمربی تیم استقلال افزود: ما تمام توانمان را گذاشتیم که برنده میدان باشیم و این شانس را داشتیم که برنده میدان باشیم، اما اتفاقاتی افتاد که جزیی از فوتبال است و موجب شد ما نتوانیم پیروز شویم.

فکری بیان کرد: این باخت در زمان خوبی اتفاق افتاد و موجب شد که ما هوشیار تر شویم و ادامه مسیر را با برنامه ریزی دقیق تر دنبال کنیم.

او در خصوص داوری این دیدار تصریح کرد: صحبت در خصوص داوری را به عهده کارشناسان می گذاریم، این مسابقه خیلی پر برخورد و پرحاشیه بود، بیشتر مسایل روی نیمکت ها اتفاق افتاد.

سرمربی استقلال در پایان در پاسخ به پرسشی در خصوص عدم تعویض بازیکنان و عدم اطلاع در مورد بیانیه باشگاه توضیح داد: تعویض کردن و بخش فنی تیم بر عهده من است و این تشخیص کادر فنی بوده و در مورد بیانیه هم باید عرض کنم اینجا هستیم که در خصوص مسایل فنی تیم صحبت کنیم نه چیز دیگری.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز