مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان بیان کرد:

لزوم توجه به معنویت حاکم بر فضای شرکت های بزرگ تولیدی و اقتصادی کشور/خاکسپاری ۴ شهید در دو مجموعه صنعتی و اقتصادی بزرگ کشور طی یک هفته کم سابقه است

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۰:۵۰
کد خبر: ۱۰۹۷۴۶۲
لزوم توجه به معنویت حاکم بر فضای شرکت های بزرگ تولیدی و اقتصادی کشور/خاکسپاری ۴ شهید در دو مجموعه صنعتی و اقتصادی بزرگ کشور طی یک هفته کم سابقه است
مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان گفت: هم اکنون در جنگ جهانی اقتصادی به سر می بریم و نباید از معنویت حاکم بر فضاها و شرکت های بزرگ تولیدی و اقتصادی مان که در خط مقدم این نبرد هستند، غافل شویم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سردار"عباس یوسفی" امروز چهارشنبه ۱۲ آذر ماه در مراسم تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در محل گروه صنعتی فولاد خوزستان که با حضور مسوولان استانی و مدیران و کارکنان این مرکز صنعتی و اقتصادی برگزار شد، با اشاره به اینکه خوزستان به عنوان پایتخت دفاع مقدس یک مرتبه دیگر منور به حضور نورانی و پر خیر و برکت شهدا شد، اظهار کرد: شاید در تاریخ کشور کم سابقه باشد که در کمتر از یک هفته چهار شهید گمنام در دو نقطه صنعتی و اقتصادی بزرگ کشور آن هم در خاک مقدس خوزستان تشییع و تدفین شوند.

او گفت: هم اکنون در جنگ جهانی اقتصادی به سر می بریم و نباید از معنویت حاکم بر فضاها و شرکت های بزرگ تولیدی و اقتصادی مان که در خط مقدم این نبرد هستند، غافل شویم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان شرکت فولاد را یک ظرفیت بزرگ اقتصادی و البته اجتماعی دانست و افزود: این شرکت هم در زمان جنگ به صورت گسترده نیروهای خود را به خط مقدم اعزام کرد و هم در عرصه پشتیبانی از جبهه ها سنگ تمام گذاشت و هم در سنگر تولید توانست سربلند بیرون بیاید.

یوسفی در پایان تصریح کرد: اراده و اشتیاقی که در مدیران و کارکنان این شرکت وجود دیده شد ما را مجاب کرد که برای تقویت روحیه جهادی این عزیزان، دو شهید گمنام را در یادمان ورودی این مجموعه به خاک بسپاریم که محفلی باشند برای دلدادگان فرهنگ ایثار و شهادت که در سنگر اقتصادی نیز در خدمت نظام و انقلاب هستند.

همچنین"علی محمدی" مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در ابتدای این مراسم اظهار کرد: وجود این دو شهید گمنام در شرکت فولاد خوزستان، باعث افزایش روحیه جهادی و انگیزه دو چندان برای تولید بیشتر و حضور قدرتمندانه در سنگر اقتصادی خوزستان و کشور خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز در این مراسم معنوی و ارزشی، اظهار کرد: گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دوران دفاع مقدس از ضروریات امروز جامعه است و خون مطهر شهدا باید همیشه مد نظر همه ما باشد تا راه را اشتباه نرویم.

سید عبدالنبی موسوی فرد بر تداوم راه مدبرانه شهدا تاکید کرد و افزود: خیلی ها با نظر و سیاست های غلط خود و گَزیده شدن چندین باره از نیش استعمار، به آبروی نظام لطمه زدنند در حالی که مسیر و راهبرد مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران برای همه آشکار است.

لازم به ذکر است که مراسم خاکسپاری پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلا، سردار عباس یوسفی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و جمع کثیر  از مدیران، مسوولین و کارکنان شرکت فولاد خوزستان با شکوه برگزار و سپس شهدای گمنام با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اصول مراقبتی در یادمان این شرکت به آغوش خاک سپرده شدند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز