استاندار خوزستان خبر داد:

با مجوز دولت تسهیلات قرض الحسنه به آسیب دیدگان بارندگی های اخیر اعطا می شود

۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۲:۴۱:۴۶
کد خبر: ۱۰۹۷۸۰۳
با مجوز دولت تسهیلات قرض الحسنه به آسیب دیدگان بارندگی های اخیر اعطا می شود
استاندار خوزستان با اشاره به بارندگی های اخیر و خسارات وارده به شهروندان گرانقدر گفت: پس از بررسی خسارات، مساعدت ها و تسهیلات قرض الحسنه با مجوز دولت از محل ماده ۱۰ و ۱۲ در اختیار آسیب دیدگان قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی شامگاه چهارشنبه دوازدهم آذرماه جاری با اشاره به بارندگی های اخیر و خسارات وارده به شهروندان اظهار کرد: با هدف بررسی و جبران خسارات وارده به منازل شهروندان در پی بارندگی های اخیر و آب گرفتگی هایی که در برخی مناطق اهواز، بندر امام خمینی (ره) و همچنین شهر چمران رخ داد، به عنوان نماینده دولت در استان طی تماسی با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در رابطه با کمک به آسیب دیدگان در این اتفاق صحبت هایی انجام شد.

او با تاکید بر بالا بودن اهمیت این موضوع گفت: رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با توجه به این مهم دستوراتی را به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ورود هر چه سریع تر و بررسی موضوع منازل آسیب دیده و تعیین خسارت ابلاغ کرد.

استاندار خوزستان افزود: پس از بررسی خسارات، مساعدت ها و تسهیلات قرض الحسنه با مجوز دولت از محل ماده ۱۰ و ۱۲ در اختیار آسیب دیدگان قرار خواهد گرفت.

شریعتی با بیان اینکه اداره کل مدیریت بحران وظیفه پیگیری این مهم را بر عهده دارد، بیان کرد: فرمانداری های اهواز و ماهشهر موظف هستند تا با هماهنگی بنیاد مسکن استان شرایط اعزام و حضور کارشناسان را برای بررسی و تعیین خسارت مردم آسیب دیده در این دو شهرستان را فراهم کنند تا به امید خدا کار سریعاً به سرانجام برسد تا آسیب دیدگان از بارندگی و آب گرفتگی اخیر بتوانند هر چه سریع تر به شرایط عادی زندگی بازگردند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز