مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:

فاز اول توزیع تبلت های دانش آموزان مناطق کم برخوردار خوزستان آغاز شد

۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۰:۵۰:۱۶
کد خبر: ۱۰۹۷۹۶۱
فاز اول توزیع تبلت های دانش آموزان مناطق کم برخوردار خوزستان آغاز شد
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به تلاش های صورت گرفته در راستای افزایش ضریب دسترسی به شاد گفت: فاز اول طرح جامع اهدای تبلت با توزیع یک هزار تبلت بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار آغاز شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، کورش مودت عصر امروز پنج شنبه ۱۳ آذرماه ۹۹ در مراسم توزیع نمادین تبلت های دانش آموزی دانش آموزان مناطق کم برخوردار استان که با حضور استاندار خوزستان و مسوولین مربوطه در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: افزایش ضریب دسترسی دانش آموزان خوزستانی به شبکه آموزشی(شاد) از برنامه های اولویت دار مجموعه تعلیم و تربیت استان است و در این مسیر اجرای طرح جامع اهدای تبلت در قالب مشارکت استانداری؛ سازمان نوسازی، کمیته امداد و سایر دستگاه ها از جمله این برنامه هاست.

 او با تاکید بر نقش مهم آموزش مجازی بر جلوگیری از اُفت و بازماندگی از تحصیل در دوران کنونی، گفت: همکاران فرهنگی استان در عرصه خرید و اهدای تبلت به دانش آموزان مناطق کم برخوردار پیشگام سایر اقشار جامعه بودند که این امر شایسته تقدیر و تشکر است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در ادامه با اشاره به اجرای طرح جامع اهدای تبلت به دانش آموزان مناطق کم برخوردار در استان، افزود: در فاز اول این طرح بالغ بر یک هزار تبلت در بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار استان توزیع خواهد شد و به مرور مراحل دیگر این طرح با توزیع سایر تبلت ها در این مناطق ادامه خواهد یافت.

مودت در پایان بیان کرد: برقراری عدالت آموزشی از طریق افزایش ضریب دسترسی دانش آموزان مناطق کم برخوردار به شبکه شاد از برنامه های ویژه و اصلی مجموعه تعلیم و تربیت استان خوزستان است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز