در راستای حمایت از مشاغل خانگی و زنان کارآفرین؛

تفاهم نامه اداره کل پست خوزستان و اداره کل امور زنان و خانواده استانداری به امضا رسید

۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۱:۴۰:۳۸
کد خبر: ۱۱۰۰۶۶۹
تفاهم نامه اداره کل پست خوزستان و اداره کل امور زنان و خانواده استانداری به امضا رسید
در راستای حمایت از مشاغل خانگی و زنان کارآفرین با اولویت زنان سرپرست خانواده، تفاهم نامه ایی فی مابین اداره کل پست خوزستان و اداره کل امور زنان و خانواده استانداری به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، در راستای اجرای سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده استان و با هدف حمایت از اشتغال بانوان و کسب و کار در فضای مجازی، تفاهم نامه ای بین دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان و اداره کل پست منعقد شد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری خوزستان در این جلسه که با حضور مدیر کل پست استان برگزار شد اظهار کرد: این تفاهم نامه در راستای اجرای طرح‌های ملی اشتغال زایی به ویژه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار منعقد شده است.

زینب پارسافخر افزود: در این ایام که شیوع بیماری کرونا آسیب جدی به کسب و کارها و مشاغل زنان زده است برای توسعه همکاری ها و سهولت در مرسولات پستی بانوان تولید کننده این تفاهم نامه امضا و اجرایی خواهد شد.

مشاور استاندار خوزستان در امور زنان و خانواده گفت: با توجه به افزایش خرید‌های اینترنتی که ارسال آنها از طریق پست انجام می شود، این تفاهم نامه می‌تواند گامی مهم به منظور توسعه تجارت الکترونیک و حمایت از کسب و کار‌های زنان در استان باشد.

او اضافه کرد: با انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره پست و دفتر امور زنان و خانواده حمایت از زنان کار آفرین در حوزه کسب و کار‌های خرد و کوچک در سطح استان امکان پذیر خواهد بود.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری خوزستان با اشاره به اینکه این تفاهم نامه با رویکرد اتصال بازار فروش و توزیع محصولات تولیدی زنان به شبکه پستی منعقد شده است، بیان کرد: اختصاص رایگان فضای الکترونیکی(غرفه مجازی) در سامانه ebazar به نشانی الکترونیکی www.ebazar.post.ir و ارایه دسترسی به سامانه مذکور به منظور معرفی و فروش محصولات، کالاها و خدمات زنان کارآفرین با حذف حق آبونمان برای زنان کارآفرین از طریق پست از اهداف اصلی انعقاد این تفاهم نامه است.

مپارسا فخر افزود: جمع آوری تولیدات بانوان کارآفرین از محل تولید به اداره پست به صورت رایگان از دیگر تعهدات این تفاهم نامه است.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری خوزستان در پایان اضافه کرد: مدت زمان این تفاهم نامه از ۱۶ آذر ۹۹ به مدت یک سال تعیین شده است که در صورت توافق طرفین به صورت کتبی قابل تمدید است.

.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز