مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت مسجدسلیمان بیان کرد:

مشکل اقامت تیم نفت در رفسنجان حل شد

۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۹:۵۳:۴۸
کد خبر: ۱۱۰۱۸۲۸
مشکل اقامت تیم نفت در رفسنجان حل شد
مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: با توافقی که مدیران باشگاه نفت و مدیران مس رفسنجان داشتند روز گذشته اقامت در هتل هیلان قطعی شد و امروز بعد از ظهر کاروان تیم از تهران با پرواز راهی شهر رفسنجان می‌شود تا در این هتل اردو بزنند.

مهران حسنوند امشب در گفت و گو با خبرنگار برنا از مسجدسلیمان در خصوص موضوع اسکان تیم نفت در شهر رفسنجان اظهار کرد: روز گذشته مطالبی از قول مسوول حقوقی باشگاه مبنی بر این که باشگاه مس رفسنجان با اقامت ما در هتل هیلان موافقت نکرده و مجبوریم به شهر کرمان برویم منتشر شد که با تلاش مسوولان باشگاه بحمدالله دیگر مشکلی وجود ندارد.

او گفت: با توافقی که مدیران باشگاه نفت و مدیران مس رفسنجان داشتند روز گذشته اقامت در هتل هیلان قطعی شد و امروز بعد از ظهر کاروان تیم از تهران با پرواز راهی شهر رفسنجان می‌شود تا در این هتل اردو بزنند.

مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت مسجدسلیمان افزود: نکته ای که لازم است بیان کنم این است که ما سمتی به عنوان معاون و قایم مقام در باشگاه نداریم و "مصطفی سلیمانی" مسوول محترم امور حقوقی باشگاه است.

حسنوند در پایان در خصوص برگزاری نشست خبری پیش از دیدار نفت مسجدسلیمان با مس رفسنجان بیان کرد: به دلیل این‌که زمان پرواز کاروان تیم نفت مسجدسلیمان ساعت ۱۷ امروز است و برگزاری نشست خبری در ساعت ۱۸ اعلام شده،  سرمربی تیم ما به این نشست نرسید.

لازم به ذکر است که دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و مس رفسنجان از هفته ششم رقابت های لیگ برتر قرار است فردا شنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهدای رفسنجان با یکدیگر رقابت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز