صنعت نفت آبادان ۲ - ۱ گل گهر سیرجان؛

شکست میلیاردرها در آبادان/صنعت نفت صدر نشین لیگ برتر شد

۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۰:۳۷
کد خبر: ۱۱۰۲۴۰۹
شکست میلیاردرها در آبادان/صنعت نفت صدر نشین لیگ برتر شد
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در سومین دیدار خانگی خود با نتیجه دو بر یک موفق شد صدر نشین لیگ بیستم را شکست دهد و موقتا در صدر جدول لیگ بیستم قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته ششم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز میزبان تیم گل گهر سیرجان بود که در پایان توانست با گل های کاپیتان ریکانی و خالقی فر، دو بر یک به سومین پیروزی خانگی خود دست یابد.

تیم صنعت نفت آبادان که از پنج دیدار قبلی خود دو برد، دو تساوی، یک باخت و هشت امتیاز کسب کرده بود، در سومین دیدار خانگی خود توانست تیم ثدر نشین گل گهر سیرجان را شکست دهد و موقتا در هفته ششم، صدر نشین لیگ برتر بیستم شود.

نیمه اول این دیدار هر دو تیم رقابتی هجومی را در دستور کار خود داشتند و بارها تا محوطه جریمه یکدیگر پیش روی کردند که البته سهم حضور نفتی ها در محوطه هجده قدم سیرجانی ها بیشتر بود اما شاگردان قلعه نویی از موقعیت خود بهتر استفاده کردند و در دقیقه ۲۷ سانتر بازیکنان گل گهر به بهنام برزای رسید تا این بازیکن با ضربه سر توپ را به سمت گادوین منشا بفرستد و این بازیکن فرصت طلب با یک شوت سرضرب توپ را وارد دروازه نفتی ها کند. در ادامه هر دو تیم باز هم در صدد گلزنی بودند اما در نهایت این رقابت در پایان ۴۵ قیقه اول یک بر صفر به نفع سیرجانی ها به پایان رسید.

نیمه دوم اما طلایی پوشان دوباره همانند دیدارهای قبل دست به کامبک زدند و در دقیقه ۵۰ پس از برخورد شوت ریکانی به تیرک دروازه سیرجانی ها توپ برگشت داده شد و پس از رسیدن به شریعت زاده و خطای ابراهیم روی این بازیکن جوان خوش تکنیک داوراعلام ضربه پنالتی مرد تا اینبار باز هم کاپیتان ریکان اولین گل تیمش و گل تساوی این دیدار را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.

در ادامه باز هم نفتی ها اقدام به گلزنی کردند. درست پس 6 دقیقه پس از ورود خالقی فر به جای احمد شریعت زاده، این بازیکن توپ ارسالی عبدالله ناصری را با ضربه سر وارد دروازه حقیقی کرد تا صنعت نفت دو بر یک از مهمان سیرجانیش پیش افتد.

این دیدار در ادامه بسیار جذاب تر دنبال شد و هر دو تیم صاحب موقعیت های صد در صدی شدند اما نهایتا این رقابت با نتیجه دو بر یک به پایان رسید و میلیاردرهای سیرجانی در مقابل برزیلی ها تن به شکست دادند.

در همین راستا سید کریم پور موسوی در این دیدار حامد حامد فلاح‌زاده، محمد اهل شاخه، محمد طیبی، عبداله ناصری، حسین ساکی، محمود مطلق‌زاده، علی عبداله زاده(دقیقه 80 محمدرضا غبیشاوی)، طالب ریکانی، محمدحسین زواری(دقیقه 69 علی حنفی)، احمد شریعت زاده(دقیقه 61 رضا خالقی فر) و مهدی زبیدی را در ترکیب اصلی خود قرار داده بود.

همچنین امیرقلعه نویی ترکیب علیرضا حقیقی، سید علیرضا ابراهیمی، آرمین سهرابیان، بهنام برزای، میلاد زکی پور، احمد زنده روح، علیرضا علیزاده، سعید صادقی(79 علی قربانخانی)، نوید آشوری، پیمان رنجبری و گادوین منشا را برای رقابت با تیم صنعت نفت آبادان ارنج کرده بود.

داوری این دیدار بر عهده بیژن حیدری با کمک آرمان اسعدی و هیوا بهمنی برگزار شد.

در این دیدار داریوش حسین زواری(۱۸) و اهل شاخه(۲۳) از صنعت نفت آبادان و میلاد زکی پور(90) از گل گهر سیرجان کارت زرد داور را دریافت کردند.

تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با یازده امتیاز موقتا در رده اول و تیم گل گهر سیرجان با ده امتیاز در رده دوم لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز