دقایقی قبل؛

ترکیب متفاوت تیم های آلومینیوم اراک و صنعت نفت آبادان اعلام شد

۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۳:۵۹:۲۲
کد خبر: ۱۱۰۵۴۱۰
ترکیب متفاوت تیم های آلومینیوم اراک و صنعت نفت آبادان اعلام شد
سرمربیان تیم های آلومینیوم اراک و صنعت نفت آبادان ترکیب بازیکنان اصلی خود را در هفته هفتم اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، صنعت نفت آبادان از هفته هفتم مهمان تیم آلومینیوم اراک است  که تا دقایقی دیگر این رقابت در ورزشگاه امام خمینی(ره) آغاز خواهد شد.

در همین راستا دقایقی قبل سرمربیان دو تیم ترکیب اصلی خودر را برای این رویارویی اعلام کردند.

بر همین اساس فرزین گروسیان، محمد طیبی، محمد اهل‌شاخه، علی عبدالله‌زاده، عبداله ناصری، حسین ساکی، محمود مطلق‌زاده، محمدرضا غبیشاوی، طالب ریکانی، سید فاخر تهامی و رضا خالقی‌فر یازد بازیکن ارنج شده سیدکریم پورموسوی در رقابت با اراکی ها هستند.

پور موسوی در این دیدار برخلاف دیدار قبل حامد فلاح‌زاده، مهدی زبیدی، حسین زواری و احمد شریعت‌زاده را در ترکیب اصلی قرار نداده است.

همچنین رسول خطیبی برای رویا رویی با نفتی ها حسین پورحمیدی، شاهین توکلی، رامتین سلیمان‌زاده، اسماعیل شریفات، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی، میرمهدی قریشی، سید مهدی حسینی، محمد علی‌نژاد، سعید باقرپسند و حامد پاکدل را به میدان خواهد فرستاد.

در این دیدار محسن ربیع‌خواه که در رقابت قبل مصدوم شد جای خود را به میرمهدی قریشی داده است.

قضاوت این دیدار برعهده ایمان کهیش با کمک سعید قاسمی، مهدی عالیقدر و محمدرضا تارخ است و محسن قهرمانی نیز به عنوان ناظر دیدار حضور دارد.

لازم به ذکر است که صنعت نفت آبادان با ۱۱ امتیاز در جایگاه دوم و آلومینیوم اراک با ۶ امتیاز در جایگاه دوازدهم لیگ برتر قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز