مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد:

آنالیز خوبی از تراکتور داریم

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۷:۰۹:۰۷
کد خبر: ۱۱۰۸۷۰۴
آنالیز خوبی از تراکتور داریم
مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم‌های آنالیزور ما در هفته های گذشته رقابت‌های تراکتور سازی را تحلیل کردند. هم در فاز حمله و هم در فاز دفاع. از هر نظر برای رقابت فردا آماده هستیم تا به نتیجه دلخواه خود برسیم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، امیرحسین پیروانی عصر امروز چهارشنبه سوم دی ماه جاری با حضور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتور سازی تبریز، اظهار کرد: به این تیم خوش آمد می گویم. یک سال در تبریز کار کرده ام و خوشحالم که دوستان خود را بار دیگر می بینیم.

او در خصوص دیدار دو تیم گفت: تیم‌های آنالیزور ما در هفته های گذشته رقابت‌های تراکتور سازی را تحلیل کردند. هم در فاز حمله و هم در فاز دفاع. از هر نظر برای رقابت فردا آماده هستیم تا به نتیجه دلخواه خود برسیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: برای دیدار فردا محروم  و مصدوم نداریم. هر چند وضعیت جسمانی حکیم نصاری بهتر شده و انشالله برای هفته آینده می توانیم از او استفاده کنیم.

لازم به ذکر است که تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور فردا پنج شنبه چهارم دی ماه میزبان تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز است. صنعت نفت آبادان در حال حاضر با 11 امتیاز در جایگاه پنجم و تراکتورسازی تبریز با 12 امتیاز در جایگاه چهارم جدول رقابت ها قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز