سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بیان کرد:

در شرایط سختی به پیروزی رسیدیم

۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۹:۵۹:۵۰
کد خبر: ۱۱۰۹۴۲۴
در شرایط سختی به پیروزی رسیدیم
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: به دلیل شرایط جوی و برودت هوا این مسابقه یکی از سخت‌ترین رقابت های ما بود.

به گزارش خبرنگار برنا از مسجدسلیمان، مجتبی حسینی پس از پیروزی تیمش در برابر تیم ماشین سازی تبریز با حضور در نشست خبری پایانی این دیدار اظهار کرد: به دلیل شرایط جوی و برودت هوا این مسابقه یکی از سخت‌ترین رقابت های ما بود. ما جلوی یک تیمی رقابت کردیم که می خواستند به هر طریقی نتیجه بگیرند. می‌دانستیم با انگیزه و جوان هستند به این خاطر سعی کردیم حوصله داشته باشیم و روی شرایط مناسب به آنها گل بزنیم که خدا را شکر همینطور هم شد.

او درباره انتظارش از تیم نفت مسجدسلیمان، گفت: از بازیکنان و همکارانم و تمامی دست اندرکاران تشکر می‌کنم، ما مسابقه به مسابقه به جلو می‌رویم امیدوارم تیم‌مان و بازیکنان پیشرفت کنند. ما به جدول نگاه نمی‌کنیم شرایط ما طوری است که رقابت به رقابت پیش می‌رویم که ببینیم در نهایت چه می‌شود.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در پایان در خصوص حواشی و درگیری‌های پایان این دیدار افزود: بازیکنان جوان هستند و احساساتی و در فوتبال این موضوعات پیش می‌آید. طبیعی بود و فشار زیاد بود. در فوتبال این موضوع پیش می‌آید و نباید زیاد جدی بگیریم.

لازم به ذکر است که تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر مهمان تیم ماشین سازی تبریز بود که در پایان توانست با یک گل میزبانش را در ورزشگاه برف گرفته بنیان دیزل شکست دهد.

نظر شما
پرونده ویژه