استاندار خوزستان بیان کرد:

سردار سلیمانی از سیلاب بعثی ها تا سیلاب سلفی های خاورمیانه مَرد میدان بود

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۰:۴۳:۲۱
کد خبر: ۱۱۱۰۹۰۷
سردار سلیمانی از سیلاب بعثی ها تا سیلاب سلفی های خاورمیانه مَرد میدان بود
استاندار خوزستان در نخستین یادواره تولیدات رسانه ای مکتب شهید سلیمانی گفت: چه در روزی که سیلاب بعثی بر میهن ما عارض شد و چه دورانی که سیلاب سلفی های خاورمیانه برای مخدوش کردن امنیت ایران آمد، او با ما بود از ما بود و در کنار ما بود و مرد میدان بود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی شامگاه یکشنبه در نخستین یادواره تولیدات رسانه ای مکتب شهید سلیمانی در اهواز با یادآوری خدمات درخشان این شهید عالیقدر اظهار کرد: چه در روزی که سیلاب بعثی بر میهن ما عارض شد و چه دورانی که سیلاب سلفی های خاورمیانه برای مخدوش کردن امنیت ایران آمد، او با ما بود از ما بود و در کنار ما بود و مرد میدان بود.

او گفت: او خم شد تا قامت ما خم نشود. او در برابر دوست خاضع بود و در برابر دشمن خصم بود. دست و زبانش اسباب امنیت ما بود و آتش شرارت ها را خاموش می کرد و در نهایت در آتش شرارتی کور سوخت.

استاندار خوزستان افزود: سردار سلیمانی نامش با مدافعان حرم پیوند خورد و هر فداکاری ای را به جان خرید تا به مرز ایران تیری نرسد.

نماینده عالی دولت در خوزستان با یادآوری حضور سردار سلیمانی در استان در دوران سیلاب ۹۸ بیان کرد: او دست سیلاب زده ای را می بوسید و شانه به شانه سیل بندها می ایستاد. سردار جنگ ها همان سردار دل های ما شد.

شریعتی در پایان اضافه کرد: امیدوارم که این مراسم و این یادواره طلیعه ای باشد برای استمرار این حرکت ارزشمند همچنین امیدواریم و اراده بر آن داریم که دبیرخانه دایمی این رویداد را داشته باشیم و هر ساله انشاءالله این حرکت و تلاش در راستای گسترش مکتب سلیمانی که همان مکتب اسلام است را در حد بضاعت خود انجام بدهیم و پیام‌رسان رسالتی باشیم که بر دوش ما گذاشته شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز