سایپا ۱ - ۱ صنعت نفت آبادان؛

بازگشت دقیقه ۹۰ صنعت نفتی ها به صدر جدول لیگ برتر/سایپا در خانه متوقف شد

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۶:۵۴:۱۵
کد خبر: ۱۱۱۱۹۷۵
بازگشت دقیقه ۹۰ صنعت نفتی ها به صدر جدول لیگ برتر/سایپا در خانه متوقف شد
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته نهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور مهمان تیم سایپا بود که در پایان این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته نهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز نهم دی ماه جاری مهمان تیم سایپا بود که در پایان این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تیم صنعت نفت آبادان که از هشت دیدار قبلی خود چهار برد، دو تساوی، دو باخت و ۱۴ امتیاز کسب کرده بود، در پنجمین دیدار خارج از خانه به سومین تساوی این فصل خود دست یافت.

بازیکنان صنعت نفت که در این دیدار با لباس سبز و زرد به میدان آمده بودند، رقابت را هجومی آغاز کردند و در نیمه اول صاحب چندین موقعیت خوب شدند اما هر بار توپ های آنها به گل تبدیل نشد، از طرفی شاگردان صادقی هم در پایان نیمه اول به خود آمدند و صاحب چند موقعیت در محوطه جریمه نفتی ها شدند، اما در نهایت هر دو تیم بدون به ثمر رساندن گل به رختکن رفتند.

تا اواسط نیمه دوم این دیدار رقابت پایاپای پیش رفت تا اینکه در دقیقه ۷۴ ابوالفضل جلالی با سانتر زیبای خود روی دروازه نفتی ها رضا جعفری را صاحب موقعیت گلزنی کرد و این بازیکن با ضربه سر توپ را وارد دروازه فلاح زاده کرد تا تیمش در خانه از حریف جنوبی پیش بیفتد.

نفتی ها که خود را در موقعیت شکست می دیدند، فشار خود را بر روی دروازه سایپا بیشتر کردند تا اینکه بالاخره در دقیقه ۹۰ توپ سرنوشت سازی بیت سعید بر روی دروازه منادی ارسال شد اما توسط مدافعان دفع شد تا اینبار در برگشت توپ به حکیم نصاری برسد و او با سانتر خود اهل شاخه را در موقعیت گل زنی قرار دهد و این بازیکن گل نجات بخش و تساوی طلایی پوشان را به ثمر برساند.

در پایان این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید و صنعت نفت آبادان در دقیقه نود از هفته نهم رقابت های لیگ برتر برای مرتبه دوم موقتا به صدر جدول رقابت ها برگردد.

در همین راستا سید کریم پور موسوی در این دیدار حامد فلاح‌زاده، محمد طیبی، محمد اهل‌شاخه، عبدالله ناصری(85 سید فاخر تهامی)، حسین ساکی، مهدی حنفی(85 حکیم نصاری)، محمدرضا غبیشاوی(60 محمدحسین زواری)، طالب ریکانی، حسن بیت‌سعید، علی آل‌کثیر(46 مهدی زبیدی) و رضا خالقی‌فر(77 احمد شریعت‌زاده) را برای رقابت با شاگردان صادقی انتخاب کرده بود.

همچنین ابراهیم صادقی در این دیدار ترکیب محمدحسین اکبرمنادی، طاها شریعتی، رضا علیاری، حسین ماهینی(41 سعید محمدفرد)، سید ابوالفضل جلالی، محمدصادق بارانی(83 عارف حاجی‌عیدی)، مهرداد عبدی، محسن مسلمان، رضا جعفری، حسین مالکی(71 محمدرضا سلیمانی) و مجید علیاری(82 حسین کامیاب) را برای رقابت با تیم صنعت نفت آبادان ارنج کرده بود.

قضاوت این دیدار بر عهده کمیل غلامی با کمک ایوب غلام‌زاده، رامین بابایی و یاسر همرنگ بود و فریدون اصفهانیان نیز به عنوان ناظر در این دیدار حاضر بود.

در این دیدار رضا علیاری(10) از سایپا، محمد اهل‌شاخه(21)  و محمدحسین زواری(61) از صنعت نفت کارت زرد داور را دریافت کردند.

تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با ۱۵ امتیاز موقتا در رده اول و تیم سایپا البرز با ۱۰ امتیاز در رده دهم لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز