رییس اداره سنجش وارزشیابی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان خبر داد:

سنجش مهارت و تعیین صلاحیت حرفه ایی بیش از ۵ هزار نفر در خوزستان

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۹:۴۸:۴۵
کد خبر: ۱۱۱۲۱۹۳
سنجش مهارت و تعیین صلاحیت حرفه ایی بیش از ۵ هزار نفر در خوزستان
رییس اداره سنجش وارزشیابی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان گفت: بیش از پنج هزار نفر در آزمون پایان دوره کارآموزان بخش های دولتی و آموزشگاه های آزاد مورد سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، محمد عنایتی راد امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: آزمون سنجش مهارت و تعیین صلاحیت حرفه ای خوزستان با حضور پنچ هزار و 221 نفر برگزار شد.

 

او گفت: از این تعداد متقاضی دو هزار 37 نفر زن و تعداد سه هزار و 184 نفر مرد برای آزمون هماهنگ شرکت کرده بودند.

 رییس اداره سنجش و ارزشیابی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان با بیان اینکه در 27 حوزه آزمونی مورد سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای قرار گرفت، افزود: در آزمون پایان دوره های آموزش فنی و حرفه ای بخش های دولتی و خصوصی در 336 حرفه از زیر مجموعه رشته‌های فناوری اطلاعات، صنایع جوش، عمران، امور مالی و بازرگانی، تاسیسات، اتومکانیک، برق، صنایع دستی و... اجرا شد.

 

عنایتی بیان کرد: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی بر اساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی اداره سنجش استان برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه های تعیین شده مراجعه نمایند.

رییس اداره سنجش و ارزشیابی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان در پایان اضافه کرد: شرکت کنندگان در صورت کسب نمره قبولی در آزمون کتبی و موفقیت در آزمون عملی، موفق به اخذ گواهینامه مهارتی خواهند شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز