احکام انضباطی دیدار ماشین سازی و نفت مسجدسلیمان اعلام شد:

گوهری؛ محرومیت پشت محرومیت

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۲:۲۵
کد خبر: ۱۱۱۶۳۵۰
گوهری؛ محرومیت پشت محرومیت
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رسیدگی به پرونده درگیری فی مابین تیم های ماشین سازی تبریز و نفت مسجدسلیمان از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر، حکم طرف های درگیر را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از مسجدسلیمان، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با رسیدگی به پرونده درگیری پایان دیدار بین تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و نفت مسجدسلیمان از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر رسیدگی کرد و برای طرفین درگیری محرومیت یک جلسه‌ای در نظر گرفت.

در رأی کمیته انضباطی آمده است: دیدار دو تیم ماشین سازی و نفت مسجدسلیمان از هفته هشتم لیگ برتر در حالی پنجم دی ماه برگزار شد که از سوی احمد گوهری، بازیکن نفت مسجدسلیمان تخلفاتی مبنی بر بد رفتاری مقابل تیم حریف صورت گرفت که کمیته انضباطی وی را به یک جلسه محرومیت و مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. همچنین ایمان باصفا، بازیکن ماشین سازی نیز به یک جلسه محرومیت و پرداخت مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. تیم ماشین سازی نیز به دلیل نقض اصول رفتار مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

احمد گوهری به دلیل دریافت کارت قرمز دیدار مقابل پیکان تهران را از دست داده بود و سپس به دلیل عدم پرداخت بدهی معوقه‌اش به باشگاه سایپا تهران از حضور در سه رقابت رسمی محروم شد.

با احتساب حکم جدید کمیته انضباطی، دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان در مجموع از پنج دیدار رسمی محروم بوده که تا کنون دو مسابقه آن سپری شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز