استاندار خوزستان بیان کرد:

اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی ارزشمند ترین سرمایه کشور است

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۲:۰۵:۰۳
کد خبر: ۱۱۱۸۲۶۶
اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی ارزشمند ترین سرمایه کشور است
استاندار خوزستان در جلسه بررسی و رفع موانع عمرانی شهرستان دشت آزادگان و روستا‌های تابعه گفت: باید با انجام کار با کیفیت و اقناع افکار عمومی بزرگترین و ارزشمند ترین سرمایه کشور که همان اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی است را حفظ کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی در جلسه بررسی مسایل و موانع عمرانی شهرستان دشت آزادگان و روستا های تابعه با بیان اینکه مشکل آب و فاضلاب شهری و روستایی، راه ها، بیمه تامین اجتماعی و موضوع شهرداری‌ها مورد بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: بر اساس تصمیم های اتخاذ شده، مقرر شد سازمان تامین اجتماعی تا پایان سال ۹۹ همکاری لازم را با کارگران بیمه شده شهرداری ها داشته باشد و در مقابل شهرداری‌ها نیز منابع و سرمایه‌های راکد را ارایه دهند تا بتوان مشکل مزمن عدم پرداخت مطالبات تامین اجتماعی را رفع کرد.

او با اشاره به مشکل حوزه راه و شهرسازی، گفت: مقرر شد راه و شهرسازی استان خوزستان و دشت آزادگان نظارت لازم را بر پروژه‌ها داشته باشد تا بهسازی جاده‌های شهری و روستایی به نحو مطلوبی انجام شود، ضمن اینکه مسیر‌های روستایی نظیر هوفل و ۱۰ پروژه روستایی دیگر که از محل اعتبارات نفت است، ابلاغ کنند تا عملیات آغاز شود.

استاندار خوزستان افزود: همچنین اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای باید بهسازی راه‌های شاکریه و سایر مناطقی که به آن‌ها محول شده را ظرف مدت دو ماه آینده انجام دهد، ضمن اینکه پل شریعتی و مسیر منتهی به این پل را تا یک ماه آینده به سرانجام برساند که به زودی افتتاح شود.

نماینده عالی دولت در استان با تاکید بر اجرای با کیفیت طرح ها، تصریح کرد: باید با انجام کار با کیفیت و اقناع افکار عمومی بزرگترین و ارزشمند ترین سرمایه کشور که همان اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی است را حفظ کرد.

شریعتی در پایان در خصوص آب و فاضلاب شهرستان دشت آزدگان بیان کرد: با توجه به موانع مالی موجود، مقرر شد رفع مشکل منطقه مشروطه و نخلستان در اولویت قرار گیرد تا به یاری خدا سایر مناطق درگیر فاضلاب را در قالب ماده ۵۶ پیگیری و به سرانجام برسانیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز