طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛

سرپرست جدید فرودگاه بین المللی آبادان معارفه شد

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۱:۵۶:۲۵
کد خبر: ۱۱۱۹۵۲۱
سرپرست جدید فرودگاه بین المللی آبادان معارفه شد
طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، "مسعود خواست خدایی" به عنوان سرپرست جدید فرودگاه آبادان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، پیش از ظهر امروز ۲۳ دی ماه جاری، با حضور بیژن ربیعی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان، مجید امیرانی عضو هیات مدیره فرودگاه‌های کشور، سید ضیاء یزدان کشمیری مدیر کل حراست و امنیت فرودگاه‌های کشور و سید مهدی رزاز مدیر کل فرودگاه‌های استان خوزستان جلسه معارفه سرپرست فرودگاه بین المللی آیت اله جمی (ره) آبادان در محل فرمانداری ویژه شهرستان برگزار شد.

در همین راستا مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، "مسعود خواست خدایی" را به عنوان سرپرست جدید فرودگاه آبادان منصوب کرد.

لازم به ذکر است که هفتم مرداد ماه ۹۸، "پروانه سهرابی" به عنوان نخستین مدیر فرودگاهی زن در کشور، به سمت مدیر فرودگاه آبادان منصوب شده بود که روز گذشته خبر بازداشت او منتشر شد و پس از آن توسط مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از این عنوان عزل و سرپرست جدید منصوب شد.

چند روز پیش‌ نیز دو تن از پیمانکاران طرح توسعه و سه نفر از کارکنان فرودگاه آبادان به اتهام تبانی، ارتشا و حیف‌ و میل بیت‌المال دستگیر شده بودند.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز