سرپرست فرمانداری شادگان بیان کرد:

۶۶۳ میلیارد ریال وام به کشاورزان شادگان پرداخت شد

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۳:۲۷:۴۶
کد خبر: ۱۱۱۹۶۰۱
۶۶۳ میلیارد ریال وام به کشاورزان شادگان پرداخت شد
سرپرست فرمانداری شادگان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۶۶۳ میلیارد و ۹۵ میلیون ریال تسهیلات در بخش کشاورزی شهرستان شادگان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، امید صبری پور پیش از ظهر امروز سه شنبه در جلسه شورای کشاورزی شهرستان شادگان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: تسهیلات پرداخت شده در بخش های سیل، ادوات، تراکتور، کشاورز کارت و سرمایه در گردش به متقاضیان پرداخت شد.

او گفت: بانک کشاورزی بر اساس قانون در پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر، با متقاضیان وام های کشاورزان معرفی شده از سوی دستگاه های اجرایی مربوطه همکاری کند.

سرپرست فرمانداری شادگان افزود: بانک کشاورزی نقش تاثیرگذاری در توسعه بخش کشاورزی دارد و به عنوان حامی کشاورزان و دامداران شناخته می شود.

مقام عالی دولت در شادگان بیان کرد: زمینه تولید در بخش کشاورزی شهرستان با ارایه تسهیلات به کشاورزان منطقه فراهم می شود و ضرورت دارد تا پرداخت تسهیلات متقاضیان طرح توسعه بخش کشاورزی تسریع شود.

صبری پور در پایان این جلسه تاکید کرد: تامین سوخت و آب کشت پاییزه، پرداخت تسهیلات بانکی و رفع مشکل بیمه کشاورزان و پیگیری و تامین نهاده های کشاورزی و دامی باید با جدیت از سوی ادارات و دستگاه های ذیربط پیگیری شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز