سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بیان کرد:

۲ بازیکنمان را فیزیوتراپ تیم صنعت نفت چک و آماده بازی کرد/از رحمتی عذر خواهی می کنم

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۶:۴۸:۱۷
کد خبر: ۱۱۱۹۷۰۶
۲ بازیکنمان را فیزیوتراپ تیم صنعت نفت چک و آماده بازی کرد/از رحمتی عذر خواهی می کنم
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه سه امتیاز حساس را به دست آوردیم، گفت: از هر نظر که فکرش را بکنید مشکل و کمبود داریم. ما یک پزشک و فیزیوتراپ هم در تیم مان نداریم و در دیدار با صنعت نفت دو بازیکن مان را فرستادیم که فیزیوتراپ تیم آبادان آنها را چک و آماده رقابت کند.

به گزارش خبرنگار برنا از مسجدسلیمان، سید مجتبی حسینی پس از برد تیمش در مقابل تیم شهر خودرو با حضور در نشست خبری پایانی این دیدار اظهار کرد: با توجه به دو باخت گذشته این مسابقه برای ما خیلی حساس بود. می دانستیم با تیمی باید رقابت کنیم که فوتبال خوبی بازی می کند و کادر فنی خوبی دارد.

او با بیان اینکه رقابت خیلی سختی بود، گفت: با توجه به شناخت خوبی که از حریف داشتیم، توانستیم با یک رقابت خوب و هماهنگ این نتیجه را به دست بیاوریم جا دارد از زحمت های همه بچه ها که واقعا امروز پرتلاش و حرف گوش کن بودند، تشکر کنم، سه امتیاز خیلی مهمی را بدست آوردیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود: از هر نظر که فکرش را بکنید مشکل و کمبود داریم. از نظر امکانات و هر مساله ای که فکرش را بکنید کمبود داریم. ما یک پزشک و فیزیوتراپ هم در تیم مان نداریم و در بازی با صنعت نفت دو بازیکن مان را فرستادیم که فیزیوتراپ تیم آبادان آنها را چک و آماده رقابت کند. مسوولین باید خیلی قوی تر از این ها عمل کنند آنها باید به فکر تیم باشند و به گونه ای نباشد که ما دست تنها باشیم.

حسینی بیان کرد: بالاخره هر تیمی که می برد معمولا در مورد داوری صحبت نمی کند. البته در دیدارهای قبل هم که باختیم در این مورد صحبت نکردیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در پایان افزود: فقط یک مساله ای که پیش آمد من بعد از پایان دیدار بلافاصله به رختکن رفتم؛  دوست عزیزم مهدی رحمتی اگر از من دلخور شدند از همین جا از ایشان معذرت خواهی می کنم.

لازم به ذکر است که تیم نفت مسجدسلیمان امروز در یک دیدار خانگی با نتیجه سه بر یک شهر خودرو را شکست داد و با چهار پله صعود در جدول رقابت ها، موقتا در جایگا هفتم قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز