سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بیان کرد:

کمترین موقعیت گلزنی را به تیم حریف دادیم/ذوب آهن با وجود شایستگی وضعیت خوبی در جدول ندارد

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۲۰:۱۵:۴۰
کد خبر: ۱۱۲۳۸۵۰
کمترین موقعیت گلزنی را به تیم حریف دادیم/ذوب آهن با وجود شایستگی وضعیت خوبی در جدول ندارد
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: ذوب‌آهن در نیمه نخست یک موقعیت خوب گلزنی ایجاد کرد که به ثمر نرسید و تیم ما نیمه دوم در ضد حمله ها بیشترین بهره را برد و با کنترل مسابقه توانست از این دیدار امتیاز بگیرد.

به گزارش خبرنگار برنا از مسجدسلیمان، سیدمجتبی حسینی عصر چهارشنبه یکم بهمن ماه جاری با حضور در نشست خبری مجازی پس از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن، اظهار کرد: هر دو تیم رقابت خوبی را با توجه به شرایط خود در جدول لیگ برتر فوتبال ارایه دادند.

او با بیان اینکه تیم ذوب آهن با وجود شایستگی هایش وضعیت خوبی در جدول ندارد، گفت: بازیکنان این تیم برای پیروزی به میدان آمده بودند که موفق به این مهم نشدند. در این دیدار تیم ما می توانست در دفاع تیمی نقطه ضعف های حریف را پنهان کند و در هر حال بازیکنان ما عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند که قابل تقدیر است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به اینکه در این دیدار کمترین موقعیت گلزنی را به تیم حریف دادیم، افزود: ذوب‌آهن در نیمه نخست یک موقعیت خوب گلزنی ایجاد کرد که به ثمر نرسید و تیم ما نیمه دوم در ضد حمله ها بیشترین بهره را برد و با کنترل مسابقه توانست از این دیدار امتیاز بگیرد.

حسینی در پایان با قدردانی از تلاش بازیکنانش اظهار امیدواری کرد که روند خوب این تیم در هفته های آینده ادامه یابد.

لازم به ذکر است که تیم نفت مسجدسلیمان امروز از هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، مهمان تیم ذوب آهن اصفهان بود که در پایان این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و شاگردان حسینی در دیداری خارج از خانه توانستند یک امتیاز را از حریف بگیرند و به جایگاه پنجمی جدول لیگ برتر صعود کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز