معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان بیان کرد:

کاهش بیش از ۵۰ درصدی رعایت دستورالعمل های کرونایی در برخی شهرستان‌های استان

۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۱:۰۳:۱۱
کد خبر: ۱۱۲۵۴۳۶
کاهش بیش از  ۵۰ درصدی رعایت دستورالعمل های کرونایی 
در برخی شهرستان‌های استان
معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان با اشاره به کاهش میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استان، گفت: میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در برخی شهرستان‌ها حتی کمتر از ۵۰ درصد است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ولی‌الله حیاتی تاکید بر رعایت دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا، اظهار کرد: متاسفانه میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در خوزستان کاهشی شده است.

او گفت: البته روند اجرای دستورالعمل ها در امیدیه، باغملک، اندیمشک و کارون مطابق استانداردها و بیش از ۹۰ درصد است اما میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در برخی شهرستان ها حتی کمتر از ۵۰ درصد است.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان افزود: گشت های بازرسی باید فعال و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در اصناف با جدیت پیگیری شود. همچنین اپلیکیشن ماسک در اداره ها نصب و فعال شود.

حیاتی بیان کرد: بر اساس مصوبه های ستاد ملی مقابله با کرونا برخی از اصناف اجازه فعالیت دارند اما دستورالعمل ها در این اصناف به خوبی رعایت نمی شود. در جلسه هفته آینده باید رییس اتحادیه تالار داران و مدیرکل میراث فرهنگی حضور یابند. همچنین باید میزان رعایت دستورالعمل ها در تالارها بررسی شود.

او اضافه کرد: اگر به برخی از اصناف اجازه فعالیت داده شود و دستورالعمل ها رعایت نشود، مجددا پیک بیماری بروز می یابد.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی، افزود: باید پشتیبانی کاملی برای اجرای این طرح انجام شود. همچنین در جلسه آینده وضعیت رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شهرستان بررسی می شود.

حیاتی در پایان تصریح کرد: اکنون شرایط به گونه ای است که ممکن است دورهمی ها و شب نشینی ها افزایش یابد، بنابراین نباید عادی انگاری شود زیرا در صورت عادی انگاری با بحران مواجه خواهیم شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز