صنعت نفت آبادان ۱ - ۲ سپاهان؛

طلسم شکنی سپاهان در آبادان/جا به جایی مدعیان در صدر جدول

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۷:۰۵:۱۴
کد خبر: ۱۱۲۶۴۱۴
طلسم شکنی سپاهان در آبادان/جا به جایی مدعیان در صدر جدول
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور میزبان تیم سپاهان اصفهان بود که این دیدار در پایان با نتیجه دو بر یک به نفع تیم مهمان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز دوشنبه، ششم بهمن ماه جاری میزبان تیم سپاهان بود که در پایان این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود مهمان به پایان رسید.

تیم صنعت نفت آبادان که از یازده دیدار قبلی خود شش برد، سه تساوی، دو باخت و 21 امتیاز کسب کرده بود و در رده دوم جدول رقابت ها قرار گرفته بود، به دنبال استمرار پیروزی های خود در خانه بود.

نیمه اول این دیدار با گل زود هنگام شاگردان نوید کیا آغاز شد. پاس دانیال اسماعیلی فر در دقیقه ششم به سجاد شهباززاده رسید و این بازیکن فرصت طلب، توپ را به گوشه دروازه صنعت نفت شوت کرد و تیمش را به گل رساند. در ادامه هر دو تیم برای رسیدن به گل تلاش کردند اما این تلاش ها بی نتیجه بود و نیمه اول این دیدار به برد یک گله سپاهان به پایان رسید.

طلایی پوشان آبادان که نمی خواستند در خانه شکست را تجربه کنند، در نیمه دوم هجومی تر ظاهر شدند و صاحب چند موقعیت شدند تا اینکه در دقیقه 70 احمد شریعت زاده جوان که تازه به میدان آمده بود روی پاس ظریف و به موقع حسین ساکی از میان خط دفاعی سپاهان عبور کرد و تک به تک با نیازمند توپ را به گوشه دروازه سپاهان شوت کرد و این رقابت را به تساوی کشاند.

این پایان کار نبود و در دقیقه 88 سپاهان سروش رفیعی ضربه کرنر را بر روی دروازه نفتی ها ارسال کرد که با دفع ناقص نفتی ها توپ به حامد فلاح زاده رسید و این دروازه بان نیز با دفع ناقص توپ را به گوشه چپ دروازه ارسال کرد که با شیرجه محمدرضا مهدی زاده و هد سر سر انجام این توپ سرگردان وارد دروازه نفتی ها شد و سپاهان دو بر یک از میزبان پیش افتاد.

این دیدار پس از پنج دقیقه وقت اضافه در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود سپاهان مهمان به پایان رسید تا علاوه  بر اینکه پس از سال ها طلسم باخت رو بروی صنعت نفت را بشکند، نوار پیروزی های خانگی صنعت نفت در آبادان نیز بریده شود و نفت اولین شکست خانگی لیگ بیستم را تجربه کند.

در همین راستا سید کریم پور موسوی در این دیدار حامد فلاح‌زاده، محمد اهل شاخه، محمد طیبی، حسین ساکی(93 علی آل کثیر)، عبدالله ناصری، محمود مطلق‌زاده(59 محمدرضا غبیشاوی)، مهدی حنفی، حسن بیت سعید، طالب ریکانی، محمدحسین زواری(59 احمد شریعت زاده) و رضا خالقی فر(85 حکیم نصاری) را برای رقابت با سپاهان انتخاب کرده بود.

همچنین محرم نویدکیا در این دیدار ترکیب پیام نیازمند، محمدرضا مهدی‌زاده، گئورگی ولسیانی، امید نورافکن(83 عزت الله پورغاز)، شایان مصلح، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد کریمی، محمدرضا خلعتبری(48 جلال الدین علی محمدی)، محمدرضا حسینی(64 رضا میرزایی)، کی روش استنلی(64 محمد محبی) و سجاد شهباززاده(83 سروش رفیعی) را برای رقابت با تیم صنعت نفت آبادان ارنج کرده بود.

قضاوت این دیدار بر عهده سید رضا مهدوی با کمک‌ امیررضا آشور ماهانی، احد سلطانی و حسین مرادی برگزار شد و حیدر شکور نظارت بر این دیدار را عهده دار بود.

در این دیدار گئورگی ولسیانی(22)  و محمدرضا خلعتبری(27) از سپاهان کارت زرد داور را دریافت کردند.

تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با ۲۱ امتیاز موقتا در رده سوم و تیم سپاهان با 22 امتیاز موقتا در رده دوم لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز