توضیحات سخنگوی ستاد مقابله با کرونا خوزستان در خصوص محدودیت های جدید

۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۰۰:۴۹:۳۱
کد خبر: ۱۱۳۳۱۵۲
توضیحات سخنگوی ستاد مقابله با کرونا خوزستان در خصوص محدودیت های جدید
سخنگوی ستاد استانی مقابله بیماری کرونا آخرین دستورالعمل ها و محدودیت های کرونایی خوزستان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، رضا نجاتی شنبه ۱۸ بهمن ماه در خصوص محدودیت های کرونایی استان خوزستان اظهار کرد: تصمیم های گذشته در خصوص ساعت اداری و چگونگی حضور کارکنان اداره و بانک ها همچنان پابرجاست و در صورت تصمیم گیری جدید اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.  

او گفت: بنابراین پرسنل اداره، سازمان ها و شرکت ها به صورت یک سوم دور کاری و دو سوم حضور در محل کار فعالیت می کنند و پرسنل بانک ها و دستگاه های ضروری و نوبت کاری به صورت صد در صدی در محل کار حاضر می شوند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله بیماری کرونا خوزستان افزود: ساعت فعالیت اداری در اهواز از ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و در سایر شهرستان های استان از ۸:۳۰ تا ۱۴:۳۰ است.

نجاتی بیان کرد: فعالیت اصناف و مشاغل گروه چهار در ۹ شهرستان زرد استان شامل اهواز، دزفول، آبادان، شوشتر، کارون، شادگان، رامهرمز، بهبهان و اندیمشک، ممنوع اعلام می شود. همچنین استخرهای سرپوشیده، آرایشگاه های زنانه و نمایشگاه های دایمی و بین المللی نیز امکان فعالیت ندارند.

او اضافه کرد: تالارها فقط تا این هفته با رعایت دستورالعمل های بهداشتی دایر هستند و از هفته آینده تعطیل خواهند شد.

سخنگوی ستاد استانی کرونا در پایان تاکید کرد: منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد با جدیت بیشتری اعمال می شود و تردد بین شهرستان ها فعلا امکانپذیر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز