از سوی سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا خوزستان؛

محدودیت های کرونایی ۲ شهرستان خوزستان تشریح شد/اعمال قرنطینه دو هفته ایی

۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۲۰:۲۷:۴۷
کد خبر: ۱۱۳۳۷۶۶
محدودیت های کرونایی ۲ شهرستان خوزستان تشریح شد/اعمال قرنطینه دو هفته ایی
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا خوزستان مصوبه ها و محدودیت های جدید که به مدت دو هفته در شهرستان های رامهرمز و شادگان اعمال می شوند را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، رضا نجاتی امروز یکشنبه ۱۹ بهمن ماه با اشاره به تصویب محدودیت های جدید دو هفته در شهرستان های رامهرمز و شادگان، اظهار کرد: به مدت دو هفته پرسنل اداره ها در شهرستان های رامهرمز و شادگان به صورت یک دوم در محل کار و یک دوم به صورت دورکاری فعالیت می کنند. همچنین بانک های این دو شهرستان در صورت کسب امتیاز ۹۵ از دانشگاه علوم پزشکی با صد در صد ظرفیت می توانند به خدمت خود ادامه دهند.

او گفت: همچنین به مدت دو هفته به جز اصناف و مشاغل ضروری سایر اصناف شامل گروه های دو، سه و چهار امکان فعالیت در این دو شهرستان را ندارند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در خوزستان افزود: به مدت دو هفته روستاهای دارخوین، بوزی، سید علوان در شادگان و روستاهای رستم آباد، ابوذر و سرطا از توابع رامهرمز قرنطینه هستند.

نجاتی بیان کرد: از مردم شادگان و رامهرمز انتظار داریم نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی بیش از پیش توجه نمایند تا شاهد خروج این دو شهرستان از شرایط بحرانی شویم.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در خوزستان در پایان تاکید کرد: همه دستگاه ها از جمله نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و امنیتی، تعزیرات و... با جدیت مصوبه های ستاد کرونا را در دو شهرستان یاد شده اعمال خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز