با حضور مسوولان شهری و منطقه ایی؛

۳ واحد صنعتی در منطقه آزاد اروند افتتاح شد

۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۶:۴۵:۱۸
کد خبر: ۱۱۳۴۳۳۴
۳ واحد صنعتی در منطقه آزاد اروند افتتاح شد
با حضور مسوولان منطقه ایی و شهرستان، سه کارخانه لوازم آرایشی، تولید دستگاه کارت خوان و تولید دوربین مدار بسته در منطقه آزاد اروند به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، بعد از ظهر امروز با حضور معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان، مسوولان سازمان منطقه آزاد اروند، امام جمعه آبادان و مسوولان شهری، سه کارخانه تولید محصولات آرایش، تولید دستگاه کارت خوان و مونتاژ دوربین های مدار بسته در شهرک صنعتی آبادان به بهره برداری رسید.

در همین راستا واحد صنعتی پایانه های فروش آنلاین بی سیم با سرمایه گذاری ۷۸۸ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۰ نفر مستقیم و ۲۵۰ نفر غیر مستقیم با تولید دستگاه کارت خوان و هدف گذاری تامین نیاز بازار داخلی فعالیت خود را در شهرک صنعتی آبادان آغاز کرد.

همچنین واحد صنعتی آرمان ایمن صبح اروند نیز با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال با خط تولید و توزیع سیستم امنیتی، دوربین مدار بسته، دزدگیر و درب اتوماتیک با ایجاد اشتغال ۳۵ نفر به صورت مستقیم و ظرفیت هزار عدد تولید در روز، با هدف تامین نیاز بازار داخلی و خارجی به بهره‌برداری رسید.

واحد ارژنگ آرایش الوند اروند نیز با سرمایه گذاری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال با تولید انواع لوازم آرایشی با ایجاد اشتغال ۹۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم با هدف تامین نیاز بازار داخلی در شهرک صنعتی آبادان آغاز به کار کرد.

این سه واحد صنعتی نوزده، بیست و بیست و یکمین پروژه بهره‌برداری شده در سال جهش تولید است که در سرزمین فتح وارد مدار تولید شدند و در هفته جاری نیز سه پروژه دیگر افتتاح خواهند شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز