سرپرست اداره آب و فاضلاب منطقه اندیمشک بیان کرد:

اجرای نهضت رفع شکستگی خط انتقال آب در اندیمشک/بیش از ۴۵۰۰ دستور کار در اندیمشک اجرا شد

۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۲۰:۴۲:۲۷
کد خبر: ۱۱۳۴۴۰۲
اجرای نهضت رفع شکستگی خط انتقال آب در اندیمشک/بیش از ۴۵۰۰ دستور کار در اندیمشک اجرا شد
سرپرست اداره آب و فاضلاب منطقه اندیمشک با اشاره به نهضت رفع شکستگی خط انتقال آب در اندیمشک گفت: بیش از ۴۵۸۸ دستور کار در حوزه آب‌وفاضلاب در اندیمشک اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از اندیمشک، کریم ملک خدایی عصر امروز ۲۰ بهمن ۹۹ در گفت‌وگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه در اندیمشک اظهار کرد: دهه فجر برای ملت‌های آزاده نوید استقلال، آزادی و رهایی از چنگال استکبار و خودکفایی کشور در زمینه‌های گوناگون است.

او، ارتقای خدمات و جلب رضایت شهروندان را ضروری دانست و گفت: انجام طرح‌های جهادی برای ارتقای خدمات و رضایت شهروندان نمود مدیریت جهادی را در جامعه نمایان خواهد ساخت.

سرپرست اداره آب و فاضلاب منطقه اندیمشک با اشاره به نهضت رفع شکستگی خط انتقال آب در اندیمشک افزود: کلیه امکانات برای ارتقای خدمات آبفا در اندیمشک بسیج شد.

ملک خدایی توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته را از اولویت‌های آب‌ و فاضلاب اندیمشک دانست و بیان کرد: از ابتدای سال بیش از ۴ هزار ۵۸۸ دستور کار در حوزه آب‌ و فاضلاب در اندیمشک اجرا شده است.

او اضافه کرد: یک هزار و ۳۶۳ شکستگی شبکه به معابر شهری اندیمشک با تلاش نیروهای بهره‌برداری شبکه آب‌ و فاضلاب اندیمشک رفع شد.

سرپرست اداره آب و فاضلاب منطقه اندیمشک تصریح کرد: به زودی شاهد طرح‌های مختلف در مناطق شهری و روستایی در عرصه خدمت‌رسانی به شهروندان در حوزه آبفا خواهیم شد.

ملک خدایی در ادامه با انتقاد از اشتراک های غیر مجاز در شبکه انتقال آب گفت: استفاده از اشتراک غیر مجاز آب مشکلاتی را در ارایه کمیت خدمات ایجاد می‌کند.

او افزود: به مناسبت دهه فجر کلیه جرایم ناشی از انشعاب غیر مجاز در صورت ارایه درخواست اشتراک تا پایان بهمن‌ماه جاری بخشیده می‌شود.

سرپرست اداره آب و فاضلاب منطقه اندیمشک در پایان با بیان اینکه شکستگی خطوط توزیع آب در اندیمشک به کمترین میزان رسیده است بیان کرد: سه ماه پیش در اندیمشک ۸۰۰ شکستگی وجود داشتیم که توانستیم آنها را طی این مدت به ۱۰۰ شکستگی برسانیم و رضایت نسبی شهروندان را در این زمینه به دست آوریم.

لازم به ذکر است، در این نشست ضمن تجلیل از اصحاب رسانه به عنوان بزرگداشت مقام مادر از بانوان شاغل در اداره آب و فاضلاب منطقه اندیمشک تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز