امروز در آبادان اتفاق افتاد:

عملیات حساس پلیس برای دستگیری ۲ سارق سابقه دار - فیلم ۱۲+

۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۲۱:۰۵:۵۲
کد خبر: ۱۱۳۴۴۱۴
عملیات حساس پلیس برای دستگیری ۲ سارق سابقه دار - فیلم ۱۲+
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری دو سارق سابقه دار منازل و خودرو در یک عملیات گسترده پلیسی خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان به نقل از پلیس، سرهنگ حسین زلقی امشب ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: صبح امروز به دنبال شناسایی مخفیگاه دو سارق سابقه دار(خودرو و منازل) و تحت تعقیب قضایی شهرستان، توسط ماموران کلانتری11 ولیعصر رصد شدند.

او گفت: بلافاصله تیمی متشکل از عوامل انتظامی و تخصصی با حضور جانشین انتظامی  شهرستان برای دستگیری سارقان در محل حاضر و سریعا مخفیگاه سارقان را که به صورت مجردی بوده را به محاصره خود درآوردند.

رییس پلیس آبادان افزود: متاسفانه سارقان ضمن قفل کردن درب های ورودی مخفیگاه خود ، با در دست داشتن سیلندر گاز و فندک ماموران را در به منظور فرار خود، تهدید به عقب نشینی کردند که در این خصوص برای پیشگیری از هر گونه حادثه احتمالی، عوامل آتش نشانی و اورژانس در محل حاضر شدند.

زلقی توضیح داد: جانشین انتظامی شهرستان طی گفت و گویی طولانی با سارقان سعی کرد تا متهمین بدون هر گونه حادثه احتمالی از مخفیگاهشان خارج شوند، اما سارقان ضمن بی توجهی به این توصیه ها و بستن درب اتاق، با کپسول گازی که در اختیار داشتند، اقدام به آتش زدن اتاق محل اختفای خود نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان اضافه کرد: بلافاصله عوامل انتظامی با شکافتن دیوار و ایجاد روزنه، نیروهای آتش نشانی اقدام به اطفای به موقع حریق کردند و سرانجام سارقان با کمترین خسارت جانی و با سوختگی سطحی دستگیر شدند و یک قلاده سگ نیز  نجات داده شد.

زلقی ضمن تشکر از کلیه عوامل در صحنه ماموریت به ویژه عوامل آتش نشانی و اورژانس افزود: در این عملیات دو نفر از عوامل آتش نشانی و یک نفر از عوامل انتظامی دچار سوختی سطحی شدند که با کمک عوامل اورژانس به صورت سرپایی و در محل  تحت مداوا قرار گرفتند.

رییس پلیس آبادان در پایان بیان کرد: متهمان ضمن اعتراف به هشت فقره سرقت منزل و یکدستگاه سرقت مینی بوس برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز