هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران؛

ترکیب تیم های نفت مسجدسلیمان و آلومینیوم اراک اعلام شد

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۱۴:۰۶:۳۴
کد خبر: ۱۱۳۶۵۳۹
ترکیب تیم های نفت مسجدسلیمان و آلومینیوم اراک اعلام شد
سرمربیان دو تیم نفت مسجدسلیمان و آلومینیوم اراک ترکیب اصلی خود را در هفته پانزدهم اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از مسجدسلیمان، تیم نفت مسجدسلیمان از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال امروز 25 بهمن ماه میزبان تیم فوتبال آلومینیوم اراک است.

در این دیدار سید مجتبی حسینی با ترکیب فرهادمجدکرمانشاهی، مصطفی ناییج پور، مجتبی مقتدایی، بهروز نوروزی فرد، سجاد جعفری، محمد بلبلی، محمدمهدی احمدی، محمدمهدی محبی، نیما انتظاری، میقم تهی دست و ساسان حسینی به رقابت با آلومینیوم به میدان خواهد رفت.

همچنین رسول پاکی خطیبی در این دیدار حسین پور حمیدی، محمدایران پوریان، رامتین سلیمان زاده، سیدمهدی حسینی، مصطفی احمدی، امیدسینگ، شاهین توکلی، پوریا آریاکیا، امیرمحمد هوشمند، نیما درودی و میثم آقایی را برای رقابت با نفت مسجدسلیمان انتخاب کرده است.

قضاوت این دیدار بر عهده جواد رحیم زاده با  کمک حامد صفایی، سعید زیبا و عدنان پیروی برگزار خواهد شد و رسول فروغی نیز به عنوان ناظر دیدار حضور دارد. در این دیدار ایمان کهیش و علیرضا حیدرپناه به عنوان کمک داوران اضافه حضور دارند.

لازم به ذکر است که تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با ۱۸ امتیاز در جایگاه دهم و تیم فوتبال آلومینیوم اراک با ۱۹ امتیاز در جایگاه هفتم لیگ برتر نوزدهم قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز