رییس هیات بدمینتون منطقه آزاد اروند خبر داد:

انعقاد تفاهمنامه همکاری با مرکز علمی کاربردی استقلال

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۵:۲۳:۰۹
کد خبر: ۱۱۳۷۷۹۴
انعقاد تفاهمنامه همکاری با مرکز علمی کاربردی استقلال
رییس هیات بدمینتون منطقه آزاد اروند از انعقاد تفاهمنامه همکاری، آموزشی و پژوهشی با مرکز آموزش علمی کاربردی استقلال خبر داد.

محمود نواصر امروز دوشنبه  27 بهمن ماه جاری در گفت و گو با خبرنگار برنا از آبادان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: انتقال آخرین یافته‌های مشترک علمی، پژوهشی و آموزشی، بازدید از اماکن و فعالیت‌های مشترک، اجرای طرح‌های پژوهشی مشترک، استفاده از امکانات مشترک و برگزاری دوره‌های کارگاهی تخصصی، برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت، ایجاد بسترهای مناسب در تعریف و هدایت پروژه‌های کارشناسی و تحقیقاتی و ایجاد بستر مناسب محیط کار و فضای آموزشی مرتبط به منظور آموزش دانشجویان از موضوع های این تفاهمنامه است.

او شیوع ویروس کرونا را باعث جلوگیری از برخی برنامه‌های بدمینتون اروند برشمرد و گفت: با وجود مشکلاتی که این ویروس به دنبال داشته اما همچنان برنامه‌های کلان این هیات بدون وقفه دنبال می‌شود و فقط برنامه‌هایی مانند آموزش و برگزاری مسابقه ها که نیازمند مجوز ستاد کرونا است پس از استعلام و کسب مجوز امکان برگزاری دارد.

رییس هیات بدمینتون منطقه آزاد اروند توجه به مراکز دانشگاهی را مهم برشمرد و افزود: این هیات آمادگی دارد تا با ظرفیت‌های همچون مربیان توانمند، منابع انسانی متخصص و امکانات خود با همه دانشگاه‌های منطقه آزاد اروند همکاری کند.

نواصر در پایان تاکید کرد: دیدار با سفیران کشورهای برزیل و اندونزی در ایران، استعدادیابی از مدارس، برگزاری کلاس مربیگری عملی، استعدادیابی برای تیم ملی با حضور استعدادیاب فدارسیون، برگزاری مستمر کارگاه‌های آموزشی، برگزاری فستیوال نونهالان و تشکیل هیات بدمینتون مینوشهر بخشی از اقدام های هیات بدمینتون منطقه آزاد اروند از زمان تشکیل این هیات است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز