پالایش نفت ۸۰ - ۹۲ مهرام؛

نا مهربانی حلقه با آبادانی ها/متشرعی: بازیکنانم با کیفیت بازی کردند و جبران خواهیم کرد

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۲:۱۹:۱۵
کد خبر: ۱۱۳۹۵۷۴
نا مهربانی حلقه با آبادانی ها/متشرعی: بازیکنانم با کیفیت بازی کردند و جبران خواهیم کرد
تیم بانوان بسکتبالیست پالایش نفت آبادان دیدار اول مرحله ی نیمه نهایی لیگ برتر را با شکست در مقابل مهران تهران پشت سر گذاشتند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم بانوان بسکتبالیست پالایش نفت آبادان عصر امروز پنج شنبه سی ام بهمن ماه جاری دیدار اول مرحله نیمه نهایی را با مهرام تهران برگزار کردند و در نهایت این دیدار با پیروزی ۹۲ بر ۸۰ تیم مهرام به پایان رسید.

سرمربی تیم پالایش نفت در خصوص این دیدار اظهار کرد: دیدار بسیار خوبی بود. از بچه‌هایم راضی هستم. آنها خیلی با کیفیت بسکتبال رقابت کردند و در تمام چهار کوارتر توانستند موارد تاکتیکی را در زمین پیاده کنند.

شایسته متشرعی با بیان اینکه کمی بدشانس بودیم، گفت: پرتاب هایمان به خصوص در کوارتر سوم و چهارم به گل ننشست. این هفته تمرین خواهیم کرد و آماده دیدار دوم می شویم و قطعاً این نتیجه را جبران خواهیم کرد.

لازم به ذکر است که تیم پالایش نفت آبادان در این مرحله تنها تیم شهرستانی است که به همراه سه تیم تهرانی به مرحله نیمه نهایی راه یافته است.

آبادانی ها در فاز حمله بهتر از فاز دفاع عمل کردند. آنها 80 امتیاز کسب کردند که امتیاز قابل قبولی است. "آیاترائوره" در این دیدار امتیاز آورترین بازیکن تیمش لقب گرفت.

بانوان پالایش نفت آبادان در این رقابت توانست در کوارتر اول را با نتیجه 20 بر 19 پیروز شوند. اما در کوارتر دوم، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج نزدیک 23 - 21 و 29 - 20 و 21 - 19 نتیجه را به حریف خود واگذار کردند تا در پایان با نتیجه 92 - 80 شکست را در دیدار اول مرحله نیمه نهایی پذیرا باشد.

دیدار دوم این دو تیم پنج شنبه هفته ی آینده برگزار خواهد شد که در صورت پیروزی پالایش نفت، رقابت به دیدار روز جمعه کشانده می شود تا تکلیف تیم فینالیست مشخص شود.

پیش از این نیز در مرحله قبل(پلی آف) بانوان پالایش نفت رو در روی نامی اصفهان کارشان به دیدار سوم کشید شده و در مجموعه با پیروزی در دو دیداراز سه دیدار به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

 

نظر شما