طی آیینی در اتاق بازرگانی آبادان انجام شد؛

اهدای تبلت به دانش آموزان نخبه و کم برخوردار آبادان

۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۳:۵۷:۲۷
کد خبر: ۱۱۴۳۹۷۵
اهدای تبلت به دانش آموزان نخبه و کم برخوردار آبادان
طی آیینی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان، به برخی از دانش آموزان نخبه کم برخودار شهرستان تبلت اهدا شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، امروز شنبه نهم اسفند ماه جاری در راستای بهبود فضای آموزشی آبادان و رفع نیاز بخشی از تجهیزات تحصیلی الکترونیک، نمایندگی جامعه نیکوکاری ابرار، با شناسایی دانش آموزان نیازمند و جلب منابع لازم از سوی اعضای اتاق بازرگانی آبادان، تبلت های مناسب و با کیفیت برای بهره بردن از فضای آموزشی مجازی را تهیه و به دانش آموزان نیازمند اهدا کرد.

عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی آبادان در خصوص اظهار کرد: جامعه نیکوکاری ابرار از سال ۱۳۸۹، به عنوان نهادی وابسته به اتاق ایران و با هدف نخبه پروری و حمایت از دانش آموزان و دانشجویان مستعد سراسر کشور تاسیس شد. از سال ۱۳۹۵ نیز نمایندگی این نهاد حمایتی با همت اتاق بازرگانی آبادان و تحت اشراف و مدیریت کادر مدیریتی این اتاق، اقدام به فعالیت کرد.

اسدالله کرد زنگنه افزود: از ابتدای فعالیت این نهاد در اتاق بازرگانی آبادان، تعداد زیادی از دانش آموزان و دانشجویان مستعد و نخبه نیازمند، شناسایی و مورد حمایت قرار گرفتند.

او ضمن اشاره به پیامدهای شیوع بیماری کرونا در فعالیت های مختلف جامعه بیان کرد: اپیدمی بیماری کووید ۱۹، موانع و چالش های فراوانی را فراروی هموطنان در زمینه های گوناگون قرار داده، از این رو اتاق بازرگانی آبادان از ابتدای شیوع این بیماری منحوس، با اقدام هایی نظیر تامین تجهیزات پزشکی مراکز درمانی، تامین البسه و ملزومات محافظتی برای کادر درمان، ضد عفونی و گندزدایی معابر، خودروها و اماکن عمومی و ایزوله نمودن مراکز و پایگاه تجاری منطقه، سعی در همراهی شهروندان عزیز در مبارزه با بیماری کرونا داشته است.

عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی آبادان در پایان اضافه کرد: اکنون نیز به پشتوانه حمایت از اعضای اتاق بازرگانی آبادان خرسندیم که توانستیم تعدادی از نخبگان و دانش آموختگان مستعد منطقه را با اهدای تجهیزات الکترونیکی، در ادامه دوران درخشان آموزشی خویش یاری کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز