سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بیان کرد:

امیدوارم در دیدار با تراکتور کیفیت مان را نشان دهیم/از باشگاه‌های لیگ برتری گلایه دارم

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۸:۰۹:۱۰
کد خبر: ۱۱۴۴۷۶۴
امیدوارم در دیدار با تراکتور کیفیت مان را نشان دهیم/از باشگاه‌های لیگ برتری گلایه دارم
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تراکتور تیم قابل احترام و خوب لیگ برتری است و امیدواریم بتوانیم برنامه‌ای که در این چند روز تمرین کردیم را اجر کنیم و در اولین مسابقه شرایطی را فراهم کنیم که کیفیت تیم‌مان دیده شود.

به گزارش خبرنگار برنا از مسجدسلیمان، داریوش یزدی امشب با حضور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی که قرار است فردا یکشنبه یازدهم اسفند ماه جاری از ساعت 15 در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار شود، اظهار کرد: ابتدا باید به خانواده قلی گله که استاد من هم بود، تسلیت بگویم. خیلی خوشحالم که بعد از چند سال به شهر اولین‌ها و شهر خودم برگشتم.

او گفت: تراکتور تیم قابل احترام و خوب لیگ برتری است و امیدواریم بتوانیم برنامه‌ای که در این چند روز تمرین کردیم را اجر کنیم و در اولین مسابقه شرایطی را فراهم کنیم که کیفیت تیم‌مان دیده شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود: از باشگاه‌های لیگ برتری گلایه دارم و آن‌ هم این مساله است که برخی از این باشگاه‌ها بدون هماهنگی با بازیکنان ما صحبت و مذاکره می‌کنند و این کار حرفه‌ای نیست.

یزدی بیان کرد: پنجره نقل و انتقالات ما هم بسته است و مدیران باشگاه قول دادند که این موضوع برطرف شود زیرا ما در ادامه کار برای تیمیم تیم باید بازیکنانی را اضافه کنیم که بتوانیم در دیدارهای آتی با کیفیت بیشتری حاضر شویم.

لازم به ذکر است که تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با 18 امتیاز در جایگاه دهم و تراکتورسازی با 22 امتیاز در جایگاه فتم لیگ برتر قرار دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز