مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر خبر داد:

بازدید از ۳۲۰۰ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در خرمشهر/۸۱ مرکز متخلف پلمب شد

۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۱:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۶۳۳۲
بازدید از ۳۲۰۰ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در خرمشهر/۸۱ مرکز متخلف پلمب شد
مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت: از ابتدای طرح اعمال محدودیت‌ها تا کنون بالغ بر سه هزار و ۲۶۸ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی و سایر صنوف انجام شد ودر این خصوص تعداد ۸۱ مورد از اماکن و مراکز به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها پلمب شد.

هنگامه پروین امروز چهارشنبه سیزدهم اسفند ماه جاری در گفت و گو با خبرنگار برنا از خرمشهر ضمن بیان تشدید فعالیت کارگروه نظارت و بازرسی مستمر کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای بر اصناف به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا، اظهار کرد: در پی مصوبه های ستاد کرونای شهرستان و با توجه به وضعیت قرمز شهرستان و اعمال محدودیت‌ها در سطح شهر کارگروه مشترک اداره های مختلف همراه با سایر ارگان‌های ذیربط تشکیل شد و در قالب تیم نظارتی از سطح بازارها بازدید مشترک به عمل آمد.

او گفت: با توجه به الزام های ابلاغی در خصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی مرتبط با پیشگیری از شیوع بیماری کووید19 از ابتدای طرح اعمال محدودیت‌ها تا کنون بالغ بر سه هزار و ۲۶۸ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی و سایر صنوف انجام شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر افزود: در این خصوص تعداد ۸۱ مورد از اماکن و مراکز به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها پلمب، تعداد ۵۶۸ مورد اخطاریه نیز به متخلفان تحویل داده شد و ۱۹ واحد صنفی نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.

پروین با بیان اینکه ماحصل ۶۱ بازدید مشترک انجام شده؛ نظارت بر فعالیت یک هزار و ۵۵۵ مورد از اصناف مختلف و اماکن بوده است، بیان کرد: اماکن حساس نظیر تالارها و سالن‌های ورزشی تعطیل شدند و این نظارت‌ها کماکان در روزهای آتی نیز ادامه دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر در پایان افزود: از همه همشهریان می خواهیم تخلف های بهداشتی مورد مشاهده را  به شماره تلفن 190 اطلاع دهند و برای مشاوره‌های روانشناسی به منظور پیشگیری از افسردگی و اضطراب ناشی از اثرات روانی این بیماری با شماره تلفن 4030 تماس گرفته و از خدمات مشاوره رایگان کارشناسان روانشناسی، استفاده نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز