با حضور مسوولان استانی و شهری؛

نقاهتگاه ۳۲ تخت خوابی بیماران کرونایی آبادان راه اندازی شد

۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۸:۵۱:۵۳
کد خبر: ۱۱۴۶۶۸۹
نقاهتگاه ۳۲ تخت خوابی بیماران کرونایی آبادان راه اندازی شد
عصر امروز نقاهتگاه بیماران کرونایی آبادان به همت جمعیت هلال احمر خوزستان، دانشکده علوم پزشکی و شهرداری آبادان در محل سالن مدیریت بحران شهرداری راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان عصر امروز سیزدهم اسفند ماه جاری با حضور علی خدادادی مدیر عامل هلال احمر خوزستان، شکر الله سلمان زاده رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان و فرمانده ستاد کرونا ویروس جنوب غرب خوزستان، یوسف دریس معاون شهردار آبادان، رضا نیک پی مشاور مدیر عامل استان و رییس جمعیت هلال احمر آبادان و جمعی از مسوولان شهری نقاهتگاه بیماران کرونایی شهرستان آبادان در سالن چند منظور مدیریت بحران شهدای شهرداری راه اندازی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان در این مراسم اظهار کرد: با توجه به شرایط ویژه کرونایی که در استان خوزستان به وجود آمده که بر اثر آن شاهد افزایش تعداد بیماران هستیم و ظرفیت محدود تخت بیمارستانی، جمعیت هلال احمر با کمک دانشکده علوم پزشکی و شهرداری آبادان اقدام به راه اندازی نقاهتگاه ویژه بیماران کرونایی کرد.

علی خدادادی با بیان اینکه ظرفیت این نقاهتگاه ۳۲ تخت است، افزود: انشالله با کمک دانشکده علوم پزشکی و جمعیت هلال احمر بتوانیم زمینه بستری بیمارانی که شرایط ترک بیمارستان را دارند، در اینجا فراهم کنیم.

رییس جمعیت هلال احمر خوزستان در پایان با بیان اینکه قرار است یک نقاهتگاه نیز در اهوازه راه اندازی شود، اضافه کرد: با این اقدام احیاناً چنانچه بیمارستان ها ظرفیت لازم برای نیازهای احتمالی را نداشته باشند، از امکانات در نظر گرفته شده این مکان، استفاده کنیم.

لازم به ذکر است که با شیوع کرونا ویروس موتاسیون یافته(انگلیسی) که منشا آن حضور مسافران عراقی بود، آمار ابتلا در شهرهای جنوب غرب خوزستان(آبادان، خرمشهر و شادگان) که در محدوده دانشکده علوم پزشکی آبادان تعریف می شوند از اواسط بهمن ماه سال جاری سه رقمی شده است. طبق گفته رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان طی 24 ساعت گذشته تست 220 نفر در این محدوده مثبت اعلام شد و پنج نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز