پالایش نفت ۸۷ - ۴۸ نیروی زمینی؛

قدرت نمایی پالایش نفتی ها در ۴ کوارتر/نیروی زمینی هم حریف بسکتبالیست های آبادان نشد

۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۴:۳۵
کد خبر: ۱۱۴۸۱۱۷
قدرت نمایی پالایش نفتی ها در ۴ کوارتر/نیروی زمینی هم حریف بسکتبالیست های آبادان نشد
دیدار اول تیم های بسکتبال پالایش نفت آبادان و نیروی زمینی از مرحله ی یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور امروز برگزار شد و نفتی ها با نتیجه 87 بر 48 به پیروزی ارزشمندی دست یافتند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان اولین دیدار خود را از مرحله یک هشتم رقابت های لیگ برتر مردان باشگاه های کشور، امروز شنبه شانزدهم اسفند رو در روی نیروی زمینی برگزار کرد و توانست این تیم را با نتیجه 87 - 48 شکست دهد.

آبادانی ها هر چهار کوارتر این دیدار را با پیروزی پشت سر گذاردند؛ در کوارتر اول طلایی پوشان با دستور کار هجومی 25 - 9 از حریف خود پیش افتادند. در کوارتر دوم بلند قامتان آبادانی با نتیجه قاطع 22 - 8 پیش افتادند و تیم نیروی زمینی را در نیمه اول با نتیجه 47 - 17 شکست دادند.

در ادامه باز هم پالایش نفتی ها برتر میدان بودند و توانستند کوارتر های سوم و چهارم به ترتیب را با نتیجه 23 - 16و 17- 15 به سود خود به پایان برساندند.

در این دیدار کاپیتان سعید داور پناه از پالایش نفت با 29 امتیاز بهترین بازیکن زمین لقب گرفت.

شاگردان هماد سامری چنانچه دیدار آتی خود را مقابل نیروی زمینی با پیروزی پشت سر بگذارند، به جمع هشت تیم نهایی رقابت ها راه خواند یافت.یک چهارم نهایی این رقابت ها راه خواهند یافت.

لازم به ذکر است که دیدار دوم پالایش نفت در مقابل نیروی زمینی روز دوشنبه هجدهم اسفند ماه جاری ساعت 15 برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز