دقایقی قبل؛

ترکیب تیم های فولاد خوزستان و ماشین سازی تبریز اعلام شد

۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۴:۲۷
کد خبر: ۱۱۵۰۷۳۵
ترکیب تیم های فولاد خوزستان و ماشین سازی تبریز اعلام شد
سرمربیان تیم های فولاد خوزستان و ماشین سازی تبریز ترکیب بازیکنان اصلی خود را برای دیدار مرحله یک شانزدهم جام حذفی اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان از مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور، امروز بیست و یکم اسفند ماه جاری مهمان تیم ماشین سازی تبریز است که تا دقایقی دیگر این رقابت در ورزشگاه بنیان دیزل آغاز خواهد شد.

در همین راستا دقایقی قبل سرمربیان دو تیم ترکیب اصلی خودر را برای این رویارویی اعلام کردند.

بر همین اساس احسان مرادیان، مجتبی نجاریان، عارف آغاسی، مهران موسوی، مهران درخشان مهر، احمد عبدالله زاده، محمد میری، حسین ابراهیمی، صابر حردانی، آیاندا پاتوسی و لوسیانو پریرا یازده بازیکن ارنج شده جواد نکونام در رقابت با ماشین سازی هستند.

همچنین مهدی پاشازاده برای رویا رویی با فولاد خوزستان، مهدی امینی، وحید نعمتی، سیروس صادقیان، علی نجفی، حبیب گردانی، منصور باقری، سعید حسین‌پور، برهان عابد، سید ابوالفضل رزاق‌پور، مهدی رحیمی و آیدین قهرمانی را به میدان خواهد فرستاد.

قضاوت این دیدار بر عهده سید علی اصغر مومنی با کمک های علی اکبر عظیم پور، اسماعیل احمدی و امیر سامان سلطانی است و نادر جعفری نیز نظارت بر این دیدار را بر عهده دارد.

لازم به ذکر است که دیدار تیم‌های ماشین‌سازی و فولاد خوزستان امروز از ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز