با حکم رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان؛

سرپرست جدید بیمارستان آیت‌اله طالقانی آبادان منصوب شد

۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۰:۰۴
کد خبر: ۱۱۵۲۰۰۷
سرپرست جدید بیمارستان آیت‌اله طالقانی آبادان منصوب شد
با ابلاغ رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان،"دکتر الهام سنیسل بچاری" به عنوان سرپرست جدید بیمارستان آیت‌اله طالقانی این شهرستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، با حکم شکر الله سلمان زاده رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان، "دکتر الهام سنسیل بچاری" متخصص بیماری‌های عفونی به عنوان سرپرست بیمارستان طالقانی آبادان منصوب شد.

در متن ابلاغ دکتر شکراله سلمان زاده خطاب به دکتر سنیسل بچاری آمده است: احتراماً با توجه به مراتب تعهد، درایت و توانایی جنابعالی به موجب این ابلاغ شما را به عنوان سرپرست بیمارستان آیت‌اله طالقانی آبادان منصوب می‌نمایم.

امید است با استعانت از خداوند سبحان و در سایه توجهات حضرت ولیعصر(ع) و بر اساس اهداف، سیاست ها و برنامه‌های وزارت متبوع و این دانشکده در راستای ارتقاء سطح بهداشت و درمان جامعه و افزایش کارایی واحدهای تابعه و خدمت به امت شهیدپرور و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی با تمام توان، فعالیت نمایید. توفیق حضرتعالی را از درگاه ایزد منان خواستارم.»

لازم به ذکر است که بیمارستان طالقانی در حال توسعه آبادان در حال حاضر بیمارستان اصلی پذیرش بیماران کرونایی جنوب غرب خوزستان(آبادان، خرمشهر و شادگان) است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز