مربی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد بیان کرد:

دیدار سختی با صنعت نفت داریم

۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۸:۱۷:۱۵
کد خبر: ۱۱۵۴۱۱۵
دیدار سختی با صنعت نفت داریم
مربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: صنعت نفت همیشه فوتبال را به خوبی بازی کرده و ما برای فردا بازی سختی در پیش داریم

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، محمد نوازی  امشب با حضور در نشست خبری پیش از مسابقه تیم‌ش با تیم صنعت نفت آبادان از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، با بیان اینکه رقابت  سختی در مقابل صنعت نفت انجام خواهیم داد، اظهار کرد: صنعت نفت همیشه فوتبال را به خوبی بازی کرده و ما برای فردا بازی سختی در پیش داریم، ولی امیدوار هستیم بتوانیم عملکرد خود را بر اساس آنچه سرمربی تیم به بازیکنان گفته، به خوبی پیاده کنیم تا بتوانیم با دست پر از آبادان خارج شویم.

او گفت: از مدیر کل دادگستری استان خراسان رضوی، استانداری و شهرداری مشهد نیز تشکر می‌کنیم که از این تیم حمایت کردند تا از وضعیت بلاتکلیفی خارج شویم. بچه‌ها نیز با روحیه خوبی به آبادان آمدند و امیدواریم که با عملکرد خوبمان و با یک نتیجه خوب سال را به اتمام برسانیم.

مربیتیم فوتبال شهرخودرو مشهد در پایان افزود: امیر حسین کریمی را به دلیل محرومیت و علی نعمتی و امید منصوری را به دلیل مصدومیت برایدیدار فردا در اختیار نداریم.

لازم به ذکر است که از هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور فردا پنجشنبه دو تیم صنعت نفت و شهر خودرو در آخرین دیدار خود در سال 1399 از ساعت 16:30 درورزشگاه تختی آبادان با هم به رقابت خواهند پرداخت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز