سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بیان کرد:

پرسپولیس تیم خوبی است اما به این معنی نیست که خود را از پیش بازنده بدانیم/پیوستن ۵ بازیکن جدید به نفت مسجدسلیمان

۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۰:۴۵:۵۵
کد خبر: ۱۱۵۴۱۶۲
پرسپولیس تیم خوبی است اما به این معنی نیست که خود را از پیش بازنده بدانیم/پیوستن ۵ بازیکن جدید به نفت مسجدسلیمان
سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: اصلا هیچ چیزی در فوتبال قابل پیش بینی نیست. تیم پرسپولیس را حریف خوبی می‌دانیم اما این امر به این معنی نیست که خود را از پیش بازنده بدانیم قطعا به دنبال برد در خانه حریف هستیم

به گزارش خبرنگار برنا از مسجدسلیمان، داریوش یزدی امشب در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با تیم پرسپولیسضمن تبریک اعیاد شعبانیه و عید باستانی نوروز اظهار کرد: با تیم قابل احترامی مسابقه داریم که از لحاظ کیفی در بخش بازیکنان و کادر فنی وضعیت خوبی دارد اما نقاط ضعف و قوتی دارد که روی آنها در طول هفته کار کردیم.

او با بیان اینکه دنبال این هستیم از شرایط فنی و کیفیت پرسپولیس در طول دیدار جلوگیری کنیم، گفت: روی نقاط ضعف حریف کار کرده‌ایم تا بتوانیم از آنها استفاده کرده و رقابتی را به نمایش بگذاریم که همگان از نفت مسجدسلیمان انتظار دارند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود: نمی‌خواهم برخی مسایل را باز کنم اما نفت مسجدسلیمان از لحاظ فنی تیم خوبی است. بازیکنانی داریم که با کیفیت هستند و با جان و دل کار می‌کنند. در نیم فصل اول هم نسبتا نمایش‌های خوبی به جای گذاشتند، همچنین در دو دیدار اخیر خود کیفیت‌شان را تا حدودی نشان دادند، اما رقابت سوم مقابل پرسپولیس با دو دیدار قبلی ما متفاوت است.

یزدی بیان کرد: با تیمی مسابقه داریم که از دو حریف قبلی نفت قابلیت‌های بیشتری دارد. برای لحظه لحظه این مسابقه برنامه داریم و امیدواریم بتوانیم آنها را عملیاتی کنیم همان گونه که در دیدارهای قبلی عمل کردیم، به دنبال این هستیم که شایستگی بازیکنان نفت را در مسابقه فردا به نمایش بگذاریم.

او در خصوص عدم پیروزی طی ۶ هفته اخیر اضافه کرد: همین که توانستیم در فاز دفاعی عملکرد خوبی داشته باشیم و گل کمتری دریافت کنیم، برای ما امتیاز مثبتی است. این موضوع انگیزه را در تیم ما حفظ کرده اما مترصد یک برد هستیم و این اتفاق رقم خواهد خورد.

یزدی با بیان اینکه نفت مسجدسلیمان تیم با کیفیت و توانمندی است، تصریح کرد: مقابل سایپا نشان دادیم با وجود خوب دفاع کردن، می‌توانیم بر روی دروازه حریف هم موقعیت ایجاد کنیم، اگر بازیکنان ما در خط حمله خوب عمل می کردند، می‌توانستیم مقابل سایپا برنده بشویم. این انگیزه در تیم ما وجود دارد و به دنبال این هستیم از نقاط ضعف حریف استفاده کرده و روند نبردن‌های خود را تغییر بدهیم. امیدواریم بتوانیم برد را مقابل پرسپولیس به ارمغان بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره برد و باخت تیمش در دیدار مقابل پرسپولیس افزود: اصلا هیچ چیزی در فوتبال قابل پیش بینی نیست. تیم پرسپولیس را حریف خوبی می‌دانیم اما این امر به این معنی نیست که خود را از پیش بازنده بدانیم قطعا به دنبال برد در خانه حریف هستیم، اما اگر این اتفاق هم رخ ندهد، می‌خواهیم حداقل امتیاز را برای خودمان به دست بیاوریم در پایان سال هستیم و می‌خواهیم با خوشحالی آخرین سال را به اتمام برسانیم تا بتوانیم در ادامه فصل و وقتی که لیگ تعطیل است دستورهای تاکتیکی را با استفاده از فرصت بیشتر انجام بدهیم و در رقابت های بعدی در سطحی باشیم که خودمان از نفت انتظار داریم.

او تاکید کرد: انتظار ما بیشتر از آن چیزی است که نفت در دو دیدار اخیرش به نمایش گذاشته، به بازیکنان و مجموعه تیمی نفت مسجدسلیمان ایمان داریم و مدیریت هم برای رفع کم و کاستی‌ها تلاش می‌کند.

یزدی درباره غایبان تیمش در دیدار مقابل پرسپولیس، گفت:"مهدی ایزدی" را به دلیل مصدومیت در دیدار جام حذفی در اختیار نداریم، اما سایر بازیکنان تقریبا برای دیدار فردا آماده هستند و امیدواریم نمایش خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص نقل و انتقالات تیم در فرصت نیم فصل، افزود: همانطور که می دانید پنجره نقل و انتقالات نفت بسته بود و الان هم نمی‌دانم صد درصد باز شده یا نه، اما همین الان که با شما حرف می‌زنم سه بازیکن به مجموعه نفت مسجدسلیمان اضافه شده‌اند و تا فردا هم دو بازیکن دیگر به جمع ما اضافه خواهند شد. از روز اول به باشگاه لیست دادیم اما می‌دانید نفت مسجدسلیمان باشگاه کم بضاعتی است و مسوولان آن به دلیل مسایل مالی نتوانستند بازیکنانی که در دو لیست ابتدایی من بودند جذب کنند با این وجود ناراضی نیستم زیرا می‌دانم بازیکنانی که اکنون در نفت حضور دارند شاید در ابتدای فصل کسی آنها را نمی‌شناخت، همچنین شاید اگر بازیکنانی که اکنون جذب کرده‌ایم کسی نشناسد اما در نیم فصل دوم با همین نفرات نمایش‌های خوبی از خود نشان خواهیم داد.

یزدی درباره تمدید مجوز تیم‌داری باشگاه مسجدسلیمان تصریح کرد: در این مورد من نمی‌توانم صحبت کنم، بهتر است در باره مسایل فنی حرف بزنم. 

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پایان بیان کرد: سال ۹۹ برای تمام دنیا به ویژه فوتبال خوب نبود زیرا حضور هوادارانی که شور و نشاط در ورزشگاه ایجاد کرده و برای خودشان و بازیکنان لذت ایجاد می‌کردند، را شاهد نبودیم. امیدواریم در سال ۱۴۰۰ اتفاق‌های خیلی خوب بیفتد و با ریشه کن شدن کرونا بتوانیم بار دیگر هواداران نفت مسجدسلیمان را در سال ۱۴۰۰ در ورزشگاه ببینیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز