پالایش نفت آبادان ۶۸ - ۶۰ ذوب آهن اصفهان؛

صعود پالایش نفت به نیمه نهایی بسکتبال کشور/طلایی پوشان آبادان به مهرام رسیدند

۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۷:۲۱:۵۱
کد خبر: ۱۱۵۷۹۰۴
صعود پالایش نفت به نیمه نهایی بسکتبال کشور/طلایی پوشان آبادان به مهرام رسیدند
سومین تقابل آبادانی ها و اصفهانی در یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاهای کشور دقایقی قبل برگزار شد و پالایش نفتی ها توانستند با نتیجه 68 بر 60 به پیروزی دست یابند و به نیمه نهایی صعود کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سومین تقابل آبادانی ها و اصفهانی ها  در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور عصر امروز برگزار شد و تیم پالایش نفت توانست در یک رقابت حساس و تماشایی با نتیجه ی 68 بر 60 ذوب آهن را از پیش رو بردارد.

شاگردان هماد سامری در این دیدار با تمرکز بالایی که از خود نشان دادند، توانستند بارها جلوی گلزنی تیم رقیب را بگیرند و همچنین با دوندگی بسیار در فازهای دفاعی و حمله بی نقص  ظاهر شدند.

طلایی پوشان در همان ابتدا، نیمه اول را با نتیجه 35 بر 19 با 16 امتیاز اختلاف برنده به رختکن رفتند. در این نیمه نفتی ها کوارتر اول و دوم را به ترتیب با نتیجه 22 - 13 و 13 - 6 به سود خود به پایان رساندند تا با این اندوخته نیمه دوم دیدار را با خیالی آسوده تر و تمرکز بهتر دنبال کنند.

پالایش نفت کوارتر سوم و چهارم را با اختلاف نزدیک به ترتیب 15 - 19 و  18 - 22 به تیم ذوب آهن واگذار کردند اما در نهایت پالایش نفت آبادان با نتیجه 68 بر 60 باعث حذف ذوب آهن و راهیابی به نیمه نهایی شد.

در این دیدار محمد حسن زاده با 22 امتیاز بهترین بازیکن زمین معرفی شد.

طلایی پوشان در مجموع با پیروزی دو بر یک راهی مرحله نیمه نهایی شدند و در نیمه نهایی باید با تیم مهرام تهران به رقابت بپردازند تا بتوانند با پیروزی برابر این تیم بار دیگر فینالیست رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور بشوند.

پیش از این دو تیم هر کدام یک برد را کسب کرده بودند. در دیدار اول آبادانی ها با نتیجه 68 بر 59 به پیروزی رسیده بودند  در دیدار دوم ذوب آهنی ها با نتیجه 77 بر 70 موفق شدند پالایش نفت را شکست دهند.(اینجا)

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز